اصولی: ناظم الشریعه تا خاتمه سال با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، سرپرست کمیته فوتسال از ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با سرمربی فعلی تیم ملی فوتسال، تا انتها سال 1400 اطلاع داد.

اصولی: ناظم الشریعه تا خاتمه سال با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، احسان اصولی در گفت وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به برنامه ریزی که قبل از جام دنیای فوتسال اجرا شده بود و فدراسیون فوتبال ایتالیا درخواست انجام دو بازی تدارکاتی را به فدراسیون فوتبال ایران ارسال نموده بود، در روزهای 29 و 30 آذر ماه در پارمای ایتالیا، به مصاف تیم ملی این کشور خواهیم رفت.

وی اضافه نمود: حضور در عرصه های بین المللی و رقابت با تیم های مطرح دنیا، قطعاً می تواند برای تیم ملی فوتسال ما مثمر ثمر و آثار خوبی درپی داشته باشد و فرصت خوبی را جهت ارزیابی تیم در اختیار کادر فنی قرار می دهد. ضمن اینکه پذیرش دعوت بین المللی از سوی فدراسیون فوتبال ایران در این دوره و پیروی تأکید رئیس فدراسیون، از خطوط قرمزی است که به آن توجه شده تا در عرصه های بین المللی، نسبت به تعهدات پایبند و فعال باشیم تا فوتبال و فوتسال کشور را بهتر معرفی کنیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون توضیح داد: متأسفانه در دور قبل شاهد بودیم که در ملاقات با اسپانیا و برزیل علی رغم پذیرش دعوت از سوی فدراسیون ایران، این تعهد عملی نشد که بی شک به وجهه فوتبال کشور خدشه وارد می نماید.

اصولی درباره زمان اعزام تیم ملی فوتسال به ایتالیا گفت: 27 آذر راهی ایتالیا خواهیم بود و تیم ملی اول دی به تهران باز می شود. پیش از اعزام، یک اردوی تدارکاتی خواهیم داشت که با نظر کادر فنی انجام خواهد شد. ضمن اینکه در این دو ملاقات، ناظم الشریعه با توجه به قراردادی که تا انتها سال با فدراسیون دارد، تیم ملی فوتسال را به عنوان سرمربی تیم همراهی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اصولی: ناظم الشریعه تا خاتمه سال با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصولی: ناظم الشریعه تا خاتمه سال با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید