بازداشت 6 عامل تیراندازی به منازل در کارون

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: 6 عامل تیراندازی به سمت بعضی منازل در شهرستان کارون کمتر از 48 ساعت دستگیر شدند.

بازداشت 6 عامل تیراندازی به منازل در کارون

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن دالوند روز شنبه بیان نمود: به دنبال وقوع تیراندازی هم زمان در شهرستان های کارون و اهواز و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی، با توجه به اهمیت موضوع تیم های عملیاتی تشکیل و دستورات ویژه برای دستگیری عاملان تیراندازی صادر شد.

وی اضافه نمود: ماموران پلیس اهواز با کار اطلاعاتی و هماهنگی با فرماندهی انتظامی شهرستان کارون 6 نفر عامل تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در چند عملیات منسجم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 2 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، تعداد 200 عدد فشنگ شکاری، چندین قبضه سلاح سرد (چاقو، دشنه، قمه...) و 2 دستگاه خودرو به کار رفته در تیراندازی ها کشف شد.

وی با بیان اینکه این تیراندازی ها به دلیل اختلافات ملکی بین 2 طایفه به وقوع پیوسته، گفت: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضایی از منزل فردی که در فضای مجازی به عنوان وکیل معرفی شده، یک قبضه کلت کمری به همراه 2 تیغه خشاب مربوطه و 2 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف کردند.

منبع: فرارو

به "بازداشت 6 عامل تیراندازی به منازل در کارون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت 6 عامل تیراندازی به منازل در کارون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید