بازی های تکراری از جام حذفی فوتبال انگلیس حذف می شوند

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، مقامات اتحادیه فوتبال انگلیس در حال آنالیز طرحی برای کاهش فشار به بازیکنان شاغل در این کشور هستند.

بازی های تکراری از جام حذفی فوتبال انگلیس حذف می شوند

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک و به نقل از نشریه سان، اتحادیه فوتبال انگلیس میخواهد بازی های تکراری را از تقویم فصل آینده رقابت های جام حذفی این کشور حذف کند تا از فشار موجود روی آنها بکاهد.

بازی های جام حذفی انگلیس به صورت تک حذفی و میزبان هر بازی به قید قرعه معین می گردد اما در صورتی که یک بازی مساوی گردد، کار به بازی دوم در خانه تیم دیگر کشیده می گردد. اکنون اما اتحادیه فوتبال انگلیس میخواهد این قانون را لغو کند و به این ترتیب برنده هر مصاف باید در وقت های معمولی، اضافه یا ضربات پنالتی معین گردد.

اتحادیه فوتبال انگلیس در حالی حذف بازی های تکراری از تقویم جام حذفی را در دستور کار قرار داده که تیم های این کشور به دلیل شیوع کرونا به اندازه کافی متحمل ضرر های اقتصادی شده اند و کاهش درآمدهای آنها از محل حق پخش بازی ها هم قطعا برمشکلات شان خواهد اضافه کرد.

از دیرباز مقامات فوتبال انگلیس به خاطر فشردگی بازی های این کشور به دلیل شرکت تیم ها در سه تورنمنت همزمان (لیگ برتر، جام اتحادیه و جام حذفی) مورد انتقاد قرار داشته اند و برگزاری بازی های تکراری هم بیش از پیش تیم ها را تحت فشار قرار می داد. اکنون اما به نظر می رسد که تعلیق سه ماهه مسابقات فوتبال در انگلیس به خاطر شیوع کرونا و به تبع آن تغییر تقویم فصل جاری و فصل آینده کار را به جایی رسانده که چاره ای جز خلوت کردن تقویم باقی نمی ماند خصوصاً که در خاتمه فصل آینده جام ملت های اروپا هم برگزار خواهد شد.

به دلیل شروع با تأخیر فصل آینده مسابقات فوتبال در انگلیس، برگزاری دو بازی در طول یک هفته برای تیم ها در دستور کار قرار گرفته و قرار است رقابت های جام اتحادیه هم همزمان با لیگ برتر از اواسط ماه سپتامبر شروع گردد.

در فصل جاری جام حذفی انگلیس بازی های تکراری از دور پنجم به بعد حذف و نتیجه بعضی مصاف ها در ضربات پنالتی و بعضی دیگر در وقت های اضافه معین شد. این در حالیست که بعضی باشگاه ها موافق انجام بازی های تکراری بودند چرا که درآمد آنها از محل پخش تلویزیونی و فروش بلیت بازی هایشان را افزایش می داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بازی های تکراری از جام حذفی فوتبال انگلیس حذف می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های تکراری از جام حذفی فوتبال انگلیس حذف می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید