کوشش می کنیم ماشین سازی در لیگ برتر باقی بماند

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، نشست خبری علیرضا اکبرپور پیش از بازی هفته بیستم ماشین سازی تبریز مقابل آلومینیوم اراک عصر امروز شنبه در تبریز برگزار گردید.

کوشش می کنیم ماشین سازی در لیگ برتر باقی بماند

علیرضا اکبرپور، در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی گفت: از مردم خوب آذربایجان تشکر می کنم و تمام کسانی که برای این فوتبال زحمت کشیدند. بعد از مدت ها به خانه خودم برگشتم. آرزوی این را داشتم که بار دیگر با حضور در تبریز برای تیم قدیمی ام ماشین سازی فعالیت کنم. من اگر در این فوتبال علیرضا اکبرپور شدم به یاری تیم ماشین سازی بود.

وی با بیان اینکه برای تغییر شرایط ماشین سازی امید داریم، ادامه داد: کوشش می کنیم ماشین سازی تیم قدیمی تبریز در لیگ برتر بماند و امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم تا ماشین سازی را به صندلی اصلی خودش برگردانیم.

اکبرپور با تاکید بر اینکه امیدوارم همه شرایط برای موفقیت ماشین سازی فراهم گردد، اضافه نمود: لیگ برتر فوتبال برای ما از بازی فردا آغاز می گردد و نگاه ما به جدول نیست و بلکه کوشش می کنیم نتایج و شخصیت تیمی ماشین سازی را ارتقا دهیم.

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز با اشاره به سختی کار تیمش در بازی های به جامانده لیگ برتر فوتبال اضافه نمود: شرایط سخت است و کسی از من قول نگرفته که تیم را در لیگ برتر نگه دارم، اما سعی می کنم هر چیزی از دستم بر می آید، برای ماشین سازی بگذارم.

وی سپس گفت: به این فکر نمی کنم همین جا در مربیگری محو شوم، بعضی به بنده گفتند در ماشین سازی خراب می شوی که من گفتم از ماشین سازی به فوتبال ایران معرفی شدم و اگر همین جا هم خراب شوم، ایرادی ندارد.

اکبرپور با اشاره به تقویت روحیه تیمی بازیکنان تیمش اضافه نمود: کوشش می کنیم در مرحله اول در بازی ها گل نخوریم و سپس گل بزنیم و نتایج خوبی کسب کنیم. ما به امید زنده هستیم و مطمئناً برای حفظ تیم در لیگ برتر کوشش می کنیم ولی فوتبال قابل پیش بینی نیست.

تیم های ماشین سازی تبریز و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران فردا در تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کوشش می کنیم ماشین سازی در لیگ برتر باقی بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش می کنیم ماشین سازی در لیگ برتر باقی بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید