جنجال در استادیوم شهید وطنی قائمشهر و اخراج رحمان رضایی

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، در اواخر نیمه نخست ملاقات تیم های فوتبال نساجی قائمشهر و ذوب آهن اصفهان رحمان رضایی با تصمیم داور اخراج شد.

جنجال در استادیوم شهید وطنی قائمشهر و اخراج رحمان رضایی

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، تیم های فوتبال نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان از ساعت 15 امروز (آدینه) در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفته اند که این ملاقات با اتفاقات جالبی در نیمه اول همراه بوده است.

ذوبی ها با گلزنی در ثانیه 15 این بازی توسط دراکو بیدوف سریع ترین گل فصل بیستم و یکی از زودهنگام ترین گل های لیگ را به نام خود ثبت کردند. در ادامه اتفاقات مهم ابتدای بازی، نساجی پیروز شد در دقیقه 4 با گل حسن نجفی بازی را به تساوی بکشاند. این خاتمه کار در این نیمه نبود و شاگردان رحمان رضایی با گل دقیقه 27 عبدالله حسینی یک بار دیگر از حریف شان پیش افتادند.

در اواخر نیمه اول خطای مجتبی حقدوست روی مهاجم نساجی بازی را به جنجال کشید. حقدوست ابتدا برای این خطا با کارت زرد جریمه شد ولی داور بعد از لحظاتی به این هافبک کارت قرمز نشان داد. این تصمیم محمدرضا اکبریان، داور بازی اعتراض شدید نیمکت نشینان ذوب آهن مخصوصا رحمان رضایی را در وسط زمین به همراه داشت. وقفه در بازی و اعتراضات تا حدی ادامه داشت که داور تصمیم به اخراج رحمان رضایی گرفت تا این سرمربی نتواند تیمش را در بازی هفته آینده در دربی اصفهان از روی نیمکت راهنمایی کند؛ البته اگر تا آن موقع در سمت خودش باقی بماند.

وقفه به وجود آمده در اواخر نیمه اول باعث شد بازی تا دقیقه 54 ادامه پیدا کند.

تصاویر مربوط به اتفاقات اواخر نیمه اول این بازی را در زیر مشاهده می کنید:

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ آوای چکاوک بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جنجال در استادیوم شهید وطنی قائمشهر و اخراج رحمان رضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال در استادیوم شهید وطنی قائمشهر و اخراج رحمان رضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید