حسینی: طرفدار تیم قلدری بود اما آن ها را موشکافی نموده بودیم

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، سرمربی پیکان گفت: طرفدار تیم قلدری بود و برنامه داشتند اما ما آن ها را بررسی و موشکافی نموده بودیم و خداراشکر توانستیم از موقعیت های مان خوب استفاده کنیم.

حسینی: طرفدار تیم قلدری بود اما آن ها را موشکافی نموده بودیم

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، مجتبی حسینی، دوشنبه پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل طرفدار اظهار کرد: همان گونه که دیدید بازی بسیار دشواری داشتیم. آن ها تیم بزرگی بودند و برنامه داشتند اما ما آن ها را بررسی و موشکافی نموده بودیم. خداراشکر توانستیم از موقعیت های مان خوب استفاده کنیم و در نیمه اول دو گل بزنیم.

او ادامه داد: هیچ موقعیتی به حریف ندادیم و در نیمه دوم هم یک موقعیت خیلی خوب به دست آوردیم که متاسفانه از دست دادیم. در این نیمه به حریف بیش تر فشار آوردیم تا در لاک دفاعی فرو نرویم اما پس از اخراج یکی از بازیکنان مان کار سخت شد و تقریبا یک نیمه با یک یار کم تر بازی کردیم اما با این حال کم ترین موقعیت را به حریف دادیم. خداراشکر توانستیم برد خوبی به دست بیاوریم و جا دارد از تک تک بازیکنانم تشکر کنم و امیدوارم بتوانیم این فرایند را ادامه دهیم.

سرمربی پیکان با بیان این که لیگ ما مثل یک ماراتن می ماند و با یک برد یا یک باخت نباید همه چیز را تمام شده بدانیم، گفت: باید این بازی را فراموش کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم. طرفدار تیم قلدری بود و برنامه داشتند و بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادند اما تیم ما روز خوبی داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حسینی: طرفدار تیم قلدری بود اما آن ها را موشکافی نموده بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: طرفدار تیم قلدری بود اما آن ها را موشکافی نموده بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید