دارنده 4 مدال طلای دنیا: حساب کشتی از سایر رشته ها جدا است

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، ابراهیم جوادی پیشکسوت کشتی کشورمان معتقد است چون مردم از کشتی توقع مدال آوری دارند حساب این ورزشی ملی از سایر رشته ها جدا است.

دارنده 4 مدال طلای دنیا: حساب کشتی از سایر رشته ها جدا است

ابراهیم جوادی دارنده مدال برنز المپیک و چهار مدال طلای کشتی آزاد دنیا با بیان اینکه کشتی ایران در سال تازه کار سختی را پیش رو خواهد داشت، گفت: حساب کشتی با رشته های دیگر جدا است، چراکه مردم همیشه از کشتی به عنوان ورزش اول و ملی توقع موفقیت و کسب مدال را دارند و به همین علت نیز امیدوارم در میادین آسیایی و دنیای پیش رو پرچم کشتی مثل دوره های قبلی بالا باشد و بچه ها در این مسابقات بدرخشند.

مسابقات کشتی بزرگسالان قهرمانی دنیا در روز های 19 تا 27 شهریورماه در شهر بلگراد صربستان انجام می گردد و رقابت های کشتی بازی های آسیایی هانگژو چین نیز طی روز های 30 شهریور تا 2 مهرماه سال 1401 برگزار خواهد شد.

جوادی گفت: به طور حتم رقابت های دنیای سال جاری با مسابقات سال قبل فرق دارد چرا که تمامی مدعیان با توان و نیروی مضاعف پای به میدان می گذارند. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم فاصله کم بازی های آسیایی و رقابت های دنیای ممکن است بر عملکرد کاروان اعزامی تأثیر گذار باشد هر چند اعتقاد دارم با برنامه ریزی دقیق می توان در هر 2 میدان حضور موفقی داشت.

وبلاگ آوای چکاوک ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دارنده 4 مدال طلای دنیا: حساب کشتی از سایر رشته ها جدا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دارنده 4 مدال طلای دنیا: حساب کشتی از سایر رشته ها جدا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید