سامسونگ از پروژکتور تازه Freestyle در CES 2023 رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، سامسونگ سال گذشته در نمایشگاه CES 2022، پروژکتور تازه خود یعنی سری Freestyle را به کاربران معرفی کرد. این محصول قابل حمل به لطف ویژگی های مانند طراحی استوانه ای شکل، قابلیت نمایش تصاویر روی دیوار، میز یا حتی سقف و سیستم عامل تایزن نظر کاربران زیادی را به خود معطوف نموده است. از سوی دیگر، منتقدان بر این باور بودند که این شرکت در قبال هزینه ای که برای این پروژکتور قابل حمل از کاربران می خواهد، قابلیت های چندانی به آن ها ارائه نمی دهد. اکنون اما سامسونگ از نسل تازه پروژکتور Freestyle در جریان نمایشگاه CES 2023 رونمایی نموده است.

سامسونگ از پروژکتور تازه Freestyle در CES 2023 رونمایی کرد

ویدیو پروژکتور در مقابل تلویزیون؛ کدام برای شما مناسب تر است؟

نسخه 2023 پروژکتور Freestyle علاوه بر به روزرسانی های فنی، از لحاظ ظاهری نیز دستخوش تغییراتی شده است. این پروژکتور اکنون به جای طراحی کوچک قوطی شکل نسل قبلی، از طراحی شبیه به برج بهره می برد که به گفته سامسونگ موجب می گردد با طراحی همه اتاق ها مطابقت بیشتری داشته باشند و کاربران بتوانند از آن در هر محیطی استفاده نمایند. این پروژکتور از سه لیزر داخلی بهره می برد و عملکردی شبیه سایر پروژکتورهای لیزری کوتاه برد دارد.

فناوری تازهی که در مدل 2023 پروژکتور Freestyle سامسونگ تعبیه شده، Edge Blending نام دارد و به کاربران اجازه می دهد دو پروژکتور Freestyle 2023 را به هم متصل نموده و از آن ها را به طور همزمان برای نمایش فوق عریض بهره ببرند. این قابلیت تصاویری در ابعاد بزرگ تر و بعلاوه روشن تر را برای کاربران به نمایش می گذارد. بعلاوه با بهره گیری از این قابلیت پیشرفته، دیگر نیازی به تنظیم دستی هر دو پروژکتور نیست.

مدل 2023 پروژکتور Freestyle همچنان مجهز به سیستم عامل مخصوص تلویزیون های هوشمند سامسونگ یعنی تایزن است. کاربران قادر خواهند بود با استفاده از این پروژکتور با بعضی برنامه های خاص تعامل داشته باشند. بعلاوه پلتفرم بازی این شرکت یعنی گیمینگ هاب سامسونگ نیز به وسیله این محصول در اختیار کاربران واقع شده است و آن ها می توانند از انجام بازی ها به وسیله رایانه های شخصی، کنسول ها یا به وسیله سرویس های استریم بازی مانند Amazon Luna، Microsoft Xbox Game Pass Ultimate، Nvidia GeForce Now، و Utomik در ابعاد بسیار بزرگ لذت ببرند.

از دیگر قابلیت های تازه این پروژکتور می توان به تعامل با محتوای متاورس مانند، پشتیبانی از کیستون اتوماتیک، فوکوس اتوماتیک و موارد دیگر اشاره نمود. غول کره ای دنیای فناوری هنوز هیچ اطلاعیه را در خصوص قیمت پروژکتور Freestyle مدل 2023 خود اعلام ننموده است. باید اشاره کنیم که نسل اول این پروژکتور با قیمت 899 دلار به بازار عرضه شد.

منبع: Sammobile

مینی ویدئو پروژکتور ونبو مدل XS01 Mini

3,280,000

تومان

ویدئو پروژکتور ونبو مدل T2 Max

6,500,000

6,370,000

تومان

خرید انواع مختلف پروژکتور از وبلاگ آوای چکاوک

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ از پروژکتور تازه Freestyle در CES 2023 رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از پروژکتور تازه Freestyle در CES 2023 رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید