لو رفتن مکالمه جالب کریستیانو رونالدو و په په در زمین

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، بازی های یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک شگفتی عظیم به جای گذاشت. در حقیقت یوونتوس توسط پورتو از مسابقات کنار رفت. تیم پرتغالی که فصل جالبی در لیگ کشورش نداشته است در بازی رفت در مقابل یووه با نتیجه دو بر یک پیروز شد و با وجود شکست سه بر دو در بازی برگشت به لطف گل زده در خانه حریف به مرحله بعدی رفت. کریستیانو رونالدو ستاره یوونتوس نتوانست عملکرد جالبی در مقابل پورتو داشته باشد و بعد از آن مورد انتقاد های زیادی نهاده شد.

لو رفتن مکالمه جالب کریستیانو رونالدو و په په در زمین

حالا صفحه یوفا دو هفته پس از بازی پورتو و یوونتوس ویدیوی جالبی از مکالمه رونالدو با هموطنش په په در جریان بازی منتشر نموده است. در این مکالمه رونالدو خطاب به رفیق قدیمی و هم تیمی سابقش در رئال مادرید می گوید: بازی کن، شکستت می دهم و با تو درون زمین خواهم بود. چند ثانیه بعد دوباره رونالدو خطاب به په په می گوید: شکستت می دهم و با تو درون زمین خواهم بود.

صفحه اینستاگرام یوفا در توصیف این ویدیو نوشته است: کریستیانو رونالدو همواره می خواهد که مقابل بهترین ها خودش را محک بزند. این ویدیو با بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی به خصوص در میان طرفداران رونالدو روبرو شده است.

په په عملکرد درخشانی در مقابل یوونتوس با هشت توپربایی، 18 دفع توپ، پنج دوئل پیروز، دو قطع توپ، دو بار بلوکه کردن شوت های حریف و سیزده عملکرد دفاعی پیروز داشت.

فوتبالی

منبع: فرارو

به "لو رفتن مکالمه جالب کریستیانو رونالدو و په په در زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لو رفتن مکالمه جالب کریستیانو رونالدو و په په در زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید