ناگلسمان: جذب بازیکن نو؟ هوادار ترکیب پرتعداد نیستم، از عملکردمان خیلی راضی هستم

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از رجحان تیمش مقابل ولفسبورگ تأکید کرد از عملکرد شاگردانش در نیم فصل اول راضی است.

ناگلسمان: جذب بازیکن نو؟ هوادار ترکیب پرتعداد نیستم، از عملکردمان خیلی راضی هستم

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، یولیان ناگلسمان که تیم تحت هدایتش شب گذشته (آدینه) در هفته هفدهم بوندس لیگای آلمان با فزونی 4 بر صفر خانگی مقابل ولفسبورگ به کار خود در نیم فصل اول انتها داد، گفت: از عملکردمان در نیم فصل اول خیلی راضی هستم. به ثمر رساندن چهار گل مقابل تیمی که دفاع فشرده ای دارد، آسان نبود. بازی را به خوبی در کنترل داشتیم و در نیمه دوم بهتر حریف را تحت فشار قرار دادیم. کلید پیروزیت ما در این بازی تحت فشار قرار دادن حریف از همان خط حمله بود. مالکیت زیادی از توپ را در اختیار داشتیم و فضاها را به روی حریف بستیم.

وی اضافه نمود: از عملکرد تیم راضی هستم. اخیراً بازی های زیادی انجام داده ایم و نیمه اول این بازی سختتر بود. فاز ابتدایی بازی خوب بود، اما در ادامه فرایند بازی مان کمی کُند شد. سپس ولفسبورگ صاحب یک موقعیت شد و ما، هم خوش شانس بودیم و هم دروازه بان خوبی داشتیم که دروازه مان باز نشد. نحوه بازی بایرن در نیمه دوم اما فوق العاده بود و گل های خارق العاده ای به ثمر رساندیم.

سرمربی بایرن مونیخ توضیح داد: به بازیکنانم بابت عملکرد فوق العاده شان تبریک می گویم و از آنها برای 6 ماه بودن مان با یکدیگر تشکر می کنم. حالا به فکر تعطیلات و البته نیم فصل دوم هستم. باید اطمینان حاصل کنیم که در بهار پیش رو در برترین شرایط خواهیم بود، زمانی که مقطع حساسی از فصل خواهد بود.

ناگلسمان درباره احتمال جذب بازیکن تازه در پنجره زمستانی اظهار داشت: از بازیکنانی که دارم، راضی هستم. هوادار ترکیب بزرگ و پرتعداد نیستم چون باعث می گردد تصمیم گیری برای انتخاب ترکیب برای هر بازی سخت گردد. اگر هم بازیکنی به طور قرضی به تیمی دیگر برود که زمان برای بازی کردن داشته باشد، تیم ضربه نمی خورد.

وی در تمجید از مهاجم لهستانی اش که در این بازی گل چهارم باواریایی ها را به ثمر رساند، گفت: خوشحالم که لواندوفسکی پیروز به گلزنی شد. او بازی فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت و گل شگفت انگیزی هم به ثمر رساند.

بایرن که هفته پیش قهرمانی خود در نیم فصل بوندس لیگای آلمان را قطعی نموده بود، در حال حاضر با 43 امتیاز صدرنشین این رقابت هاست و با دورتموند دوم جدولی که یک بازی کمتر انجام داده، 9 امتیاز اختلاف دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ناگلسمان: جذب بازیکن نو؟ هوادار ترکیب پرتعداد نیستم، از عملکردمان خیلی راضی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگلسمان: جذب بازیکن نو؟ هوادار ترکیب پرتعداد نیستم، از عملکردمان خیلی راضی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید