نمایشگاه الکامپ عرصه حضور شرکت های خلاق و دانش بنیان می گردد

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، نمایشگاه الکامپ فرصتی است تا شرکت های خلاق، دانش بنیان و استارتاپ ها با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری محصولات و خدمات خود را در معرض داوری مستقیم مشتریان قرار دهند.

نمایشگاه الکامپ عرصه حضور شرکت های خلاق و دانش بنیان می گردد

به گزارش گروه علم و پیشرفت وبلاگ آوای چکاوک به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این نمایشگاه به حوزه طراحی، ساخت و فراوری و پشتیبانی از محصولات ، خدمات، محتوی و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال اختصاص دارد و هر ساله برگزار می گردد.

الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران شروع می گردد.

این رویداد، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با آنالیز فرصت های بازار به توسعه بازار محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده نمایندگان قرار می دهند.

در حال حاضر با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بیش از 6000 شرکت دانش بنیان، 6000 استارتاپ فعال و بیش از 1200 شرکت خلاق فعالیت می نمایند.

بخش عمده ای از این شرکت ها در حوزه الکترونیک، کامپیوتر، نرم افزار و زیرساخت های مرتبط با شبکه فناوری اطلاعات فعال هستند.

از این رو با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری علاوه بر شرکت های دانش بنیان و خلاق، استارتاپ ها هم می توانند از این فرصت برای عرضه نمونه اولیه فراوری شده از محصول خود اقدام نمایند. این اقدام باعث می گردد تا بتوانند واکنش مستقیم بازار و مشتریان را نسبت به محصول خود ارزیابی نمایند.

بعلاوه نمایشگاه الکمپ فرصتی مغتنم برای جذب سرمایه گذار است.

نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و فراوری و پشتیبانی از محصولات ، خدمات، محتوی و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال و صنایع فرهنگی و خلاق در اقتصاد خلاق ایران عظیمترین رویداد فناوری کشور محسوب می گردد.

این رخداد عظیم از 18 تیر ماه تا 21 تیر 1400 برگزار می گردد. شرکت های دانش بنیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام سامانه اینترنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مراجعه نمایند

منبع: خبرگزاری فارس

به "نمایشگاه الکامپ عرصه حضور شرکت های خلاق و دانش بنیان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه الکامپ عرصه حضور شرکت های خلاق و دانش بنیان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید