هوم پاد مینی اپل با قابلیت هایی هوشمندتر و قیمت مناسب تر 99 دلار معرفی گردید

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، اولین محصولی که اپل امشب در مراسم Hi, Speed معرفی کرد؛ بلندگوی هوشمند هوم پاد مینی بود.

هوم پاد مینی اپل با قابلیت هایی هوشمندتر و قیمت مناسب تر 99 دلار معرفی گردید

هوم پاد مینی نسل جدید بلندگوی هوشمند اپل است که طراحی متفاوت تر با نسل پیشین دارد و از نظر اندازه کوچک تر و جمع وجور تر است. طراحی کروی و زیبایی دارد ولی دوباره طراحی مشبک و توری مانند پارچه ای هوم پاد اولیه را می بینیم.

این بلندگو در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می گردد و یک نمایشگر در بخش بالایی آن نصب شده است که نشان دهنده فعالیت دستیار صوتی سیری است.

اپل برای این بلندگوی خود از تراشه S5 استفاده نموده است که قدرت پردازشی 180 بار در ثانیه برای پخش موسیقی دارد. از یک درایور اصلی و دو رادیاتور پسیو برخوردار است و در بخش پایینی آن یک تقویت نماینده صدا قرار گرفته است. صدا به صورت 360 درجه توسط این بلندگو پخش می گردد.

یکی از جالب ترین ویژگی های هوم پاد مینی، قابلیت راه اندازی شبکه مش با چند عدد بلندگو و AirPlay 2 است. مثلا، اگر چند بلندگوی هوم پاد مینی را در اتاق های مختلف یک خانه قرار دهید؛ می توانند به یکدیگر وصل شده و در کنار هم کیفیت صدای موسیقی بهتری منعکس نمایند. اگر در یک اتاق، دو هوم پاد مینی با فاصله کمی از هم قرار داده شوند؛ به طور اتوماتیک با هم جفت شده و قابلیت استریو پیدا می نمایند.

اپل در نسل جدید بلندگوهای خود به دنبال تبدیل کردن آن ها به یک هاب مرکزی برای خانه های هوشمند و انجام دادن هر کاری است. هوم پاد مینی می تواند مکان دقیق اپل واچ سری 6 و آیفون را با یاری فناوری باندهیا رادیویی اولتراواید تشخیص دهد.

انواع دستگاه های هوم کیت، چراغ ها و سنسورها، درب های امنیتی، سیستم سرگرمی خودرو و طیف گسترده ای از فعالیت ها را می توان با هوم پاد مینی نظارت و مدیریت کرد.

ویژگی اینترکام این بلندگو به افراد حاضر در یک خانه اجازه می دهد در حالی که دور از هم و در اتاق های مجزایی هستند؛ با یکدیگر ارتباط صوتی داشته باشند. این پیغام های صوتی را می توان روی آیفون و آیپد و اپل واچ گوش داد.

اپل استرانژی قیمت گذاری خود را برای بلندگوهایش تغییر داده است و هوم پاد اصلی را با قیمت 199 دلار وارد بازار می نماید که ارزان تر از قیمت 349 دلار در سال 2018 است ولی هوم پاد مینی با قیمت 99 دلار از 16 آبان عرضه می گردد تا بتواند مزیت های رقابتی بیشتری در برابر بلندگوهای هوشمند گوگل و آمازون داشته باشد.

منبع: یک پزشک

به "هوم پاد مینی اپل با قابلیت هایی هوشمندتر و قیمت مناسب تر 99 دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوم پاد مینی اپل با قابلیت هایی هوشمندتر و قیمت مناسب تر 99 دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید