پرونده لیگ برتر تکواند با تعیین قهرمان مشترک بسته شد

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، جلسه مسئولان سازمان لیگ تکواندو باشگاههای کشور با نمایندگان تیم های شرکت کننده برای تعیین تکلیف لیگ 98 عصر امروز دوشنبه در خانه تکواندو برگزار شد. در این جلسه که نیری دبیر فدراسیون، تمجید رئیس و بابایی مدیر اجرایی لیگ برتر حضور داشتند در نهایت تصمیم گرفته شد تا قهرمان به صورت مشترک معرفی شود.

پرونده لیگ برتر تکواند با تعیین قهرمان مشترک بسته شد

در هر دو بخش مردان و بانوان به پیشنهاد مسئولان سازمان لیگ و پس از رأی گیری مقرر شد تیم های اول و دوم جدول به عنوان قهرمان و تیم های سوم و چهارم به عنوان نایب قهرمان مشترک معرفی شوند.

در بخش مردان شهرداری ورامین با چهار امتیاز بالاتر و 35 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفته است. کن با یک بازی کمتر و 31 امتیاز دوم است.

با این تصمیم در بخش مردان تیم های شهرداری ورامین و شهرداری کن به عنوان قهرمان مشترک معرفی شدند و تیم های دانشگاه آزاد و پاس قوامین هم به عنوان تیم دوم، روی سکوی نایب قهرمانی مشترک خواهند ایستاد و مس کرمان هم سوم خواهد شد.

در بخش بانوان نیز تیم های فتح صدر البرز به همراه کن عنوان قهرمانی مشترک را بدست آوردند. استریچو نایب قهرمان شد. عنوان سوم هم به داتیس رسید. در بخش بانوان با جمع کردن امتیازات دور رفت و دور دوم و همچنین با محاسبه برد، باخت و تفاضل بردهای انفرادی به چنین نتیجه ای دست پیدا کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرونده لیگ برتر تکواند با تعیین قهرمان مشترک بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده لیگ برتر تکواند با تعیین قهرمان مشترک بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید