چه چیزی به مقدار فوتبال، برزیلی است؟

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، ورزش همواره راهی برای گردهمایی مردم در سراسر دنیا بوده است؛ و وقتی از فوتبال صحبت می گردد، در برزیل داستان چیزی فراتر از ورزش است، جایی که اغلب از آن به عنوان کشور فوتبال یا o País do Futebol یاد می گردد.

چه چیزی به مقدار فوتبال، برزیلی است؟

با درک ارزش فوتبال برای برقراری ارتباط با مردم کشور برزیل، ال جی باافتخار دوباره توانسته به یار و همراه باشگاه فوتبال سائوپائولو (São Paulo Futebol Clube) یا SPFC تبدیل شده و این رابطه طولانی تقریباً دهه نوی را دوباره از سر گیرد. از سال 2001 تا سال 2010 ال جی برزیل اسپانسر اصلی درج شده روی پیراهن تیم سائوپائولو بود و در حال حاضر این دو سازمان بار دیگر همکاری خود را هم زمان با بازی فینال Paulista Championship شروع نموده اند که ماه می در زمین خانه این تیم، در ورزشگاه مورومبی برگزار گردید.

همکاری با ال جی برای این باشگاه دوره ای پربار بوده که طی آن دوران سائوپائولو عناوین مهمی در فوتبال ملی و بین المللی مانند World Championship و Copa Libertadores da América را در سال 2005 از آن خود کرد. این باشگاه طی سال های 2006 تا 2008 به مدت سه سال متوالی قهرمان Brasileirão شد و به این فهرست باید قهرمانی در سوپرلیگ 2002 و قهرمانی Paulista در سال 2005 را هم بیافزاییم.

بازگشت لوگوی ال جی به پیراهن تیم SPFC باعث زنده شدن نوستالژی در میان طرفداران این تیم شده و با بیش از 60 هزار بازخورد مستقیم در فضای مجازی سروصدای زیادی به پا نموده است. در شبکه های اجتماعی، ال جی با بیش از 18000 نمایش در Linkedin از سوی تیم و طرفداران موردحمایت نهاده شد. بعلاوه این برند بیش از 70 هزار فالوور نو به وسیله صفحات رسمی خود در شبکه های اجتماعی ازجمله اینستاگرام، فیس بوک و توییتر جذب نمود. بعلاوه هشتگ #ficaLG (ال جی بمان) که به وسیله طرفداران این تیم ایجاد شده، بیش از 3000 پیغام دریافت کرد و به یکی از ترند های توییتر برزیل تبدیل شد.

طرفداران، تنها علاقه مندان اتحاد مجدد LG Brazil و SPFC نبودند. بلکه بازیکنان تیم هم، به خصوص قبل از چنین مسابقه مهمی از این اتحاد دوباره اظهار خوشحالی کردند. این باشگاه با پیروزی 2 بر صفر اولین قهرمانی خود را در Paulista پس از سال 2005 به دست آورد و بار دیگر ثابت کرد که این همکاری واقعاً بردی دوطرفه است.

ال جی و سائوپائولو تاریخچه بسیار موفقی دارند که هنوز هم طرفداران ال جی از ان به نیکی یاد می نمایند؛ و با همین دیدگاه به ورزش است که ال جی به حمایت تیم ها و بازیکنان ادامه می دهد تا زندگی همگان در برزیل بهتر گردد.

منبع: فوت و فن

به "چه چیزی به مقدار فوتبال، برزیلی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه چیزی به مقدار فوتبال، برزیلی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید