شروع فروش غیر رسمی فردا T5 در بعضی نمایندگی ها

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، به گزارش پرشین خودرو با گذشت حدود 1 ماه از زمان رونمایی فردا T5 بعضی نمایندگی های مجاز خودروسازی فردا، شرایط فروش محدودی را برای این خودرو اعلام کردند. شرایط فروش فردا T5 به صورت فوری و با قیمت قطعی 1 میلیارد و 100 میلیون تومان در بعضی از نمایندگی های فرداموتورز شروع شده است.

شروع فروش غیر رسمی فردا T5 در بعضی نمایندگی ها

شرایط فروش فردا T5 در نمایندگی های فرداموتورز به صورت دو مرحله ای در نظر گرفته شده است که در زمان خرید مبلغ 650 میلیون تومان دریافت می گردد. مرحله دوم نیز در زمان تحویل خودرو در اردیبهشت ماه سال 1401 از خریداران خودرو دریافت خواهد شد.

شروع شرایط فروش با قیمت 1 میلیارد و 100 میلیون تومانی درحالی شروع شده است که اواسط بهمن ماه مدیر بازاریابی فرداموتورز بازه قیمتی 900 میلیون تا 1 میلیارد تومانی را برای کراس اوور تازه این شرکت اعلام نموده بود.

دانگ فنگ T5 که در کشور ما با نام FMC T5 شناخته می گردد، خودرویی در سگمنت کراس اوور یا CUV است که فراوری آن از سال 2018 شروع شده است. خودروی FMC T5 برای نخستین بار در جریان نمایشگاه خودرو پکن 2018 رونمایی شد و در 3 ماهه دوم سال 2018 نسخه های فراوری انبوه این خودرو به دست مشتریان چینی رسیدند.

ظاهر بیرونی FMC T5 به هیچ عنوان از الگو پیچیده ای پیروی نمی کند و طراحان سعی نموده اند تا چهره ای منطقی و قابل قبول برای این کراس اوور خلق نمایند. به نظر می رسد تیم طراحی الگوی طراحی خود را پیدا نموده اند، چراکه شباهت هایی میان جلوپنجره FMC T5 و بعضی دیگر از محصولات این شرکت همانند دانگ فنگ ix5 (دیگنیتی) مشاهده می گردد.

بر اساس اطلاعات درج شده در کاتالوگ FMC T5 خودروسازی فردا این کراس اوور را با پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی عرضه خواهد نمود. این پیشرانه که دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است با کد 4 A91T شناخته شده و توانایی فراوری 156 اسب بخار قدرت در دور 5000 و بیشینه گشتاور 230 نیوتن متر را در 2000 تا 4500 دور در دقیقه دارا است.

در کنار این پیشرانه از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک استفاده شده است. در کاتالوگ این محصول مصرف سوخت به ازای 100 کیلومتر پیمایش در سیکل ترکیبی، 7.4 لیتر اعلام شده است.

خودرو FMC T5 با ابعاد 4460 میلی متر طول، 1820 میلی متر عرض و 1720 میلی متر ارتفاع در رده کراس اوورهای بزرگ قرار گرفته است.

برای ایمنی بیشتر محصول تازه فرداموتورز به امکاناتی نظیر سیستم حفظ تعادل EDP/TSC/VSC، ترمز ضدقفل ABS، سیستم های کمکی ترمز EBD/CBD/CBC، 6 ایربگ، سیستم کنترل فشار باد تایرها و سیستم ایمنی جعبه فرمان در تصادفات در خودرو تجهیز شده است.

در بخش تجهیزات رفاهی T5 دارای امکاناتی شامل موارد زیر است:

  • سیستم ورود و استارت بدون کلید
  • کروز کنترل
  • تهویه اتوماتیک کابین
  • سیستم مولتی مدیا با مانیتور 12 اینچ لمسی
  • سنسور پارک
  • دوربین دنده عقب و خطوط راهنما
  • رادار تصادفات و خطوط
  • ریموت سانروف و شیشه های خودرو (پاور ویندوز)
  • جایگاه قابلژ تنظیم 8 حالته برقی
  • ایزوفیکس جایگاه کودک و صندوق عقب بازشوی برقی

محصولات کاملاً تازهی مانند جی ام سی S350 ریگان خودرو، بی وای دی تانگ کارمانیا، چری تیگو 8 مدیران خودرو، اس دبلیوام G05 سیف خودرو و لیفان X80 خودروسازان بم را هم باید از حریفان جدی T5 در بازار ایران بدانیم که البته اکثرشان قیمتی فراتر از فردا T5 7 نفره دارند.

***

شما می توانید تازهترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ آوای چکاوک مطالعه کنید.

تازهترین آگهی های خودرو
منبع: بلاگ دیوار

به "شروع فروش غیر رسمی فردا T5 در بعضی نمایندگی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فروش غیر رسمی فردا T5 در بعضی نمایندگی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید