اظهارات مربی گیتی پسند بعد از باخت سنگین به مقاومت

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، در یکی از دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتسال امروز سه شنبه تیم گیتی پسند مقابل تیم مقاومت البرز با نتیجه یک به 5 مغلوب شد تا نخستین باخت گیتی پسندِ پرستاره در این فصل رقم بخورد.

اظهارات مربی گیتی پسند بعد از باخت سنگین به مقاومت

وحید شمسایی سرمربی گیتی پسند در سرانجام بازی حاضر به انجام مصاحبه تلویزیونی نشد و محمد هاشم زاده دستیار خود را مقابل دوربین فرستاد.

هاشم زاده در حالی که بسیار ناراحت و عصبانی به نظر می رسید، گفت: به تیم مقاومت خسته نباشید می گویم. آنها از موقعیت هایشان استفاده کردند. تیم ما از فرصتهایش استفاده نکرد. ما چند موقعیت را به سادگی از دست دادیم. مقاومت مزد کوششش را گرفت و به این تیم تبریک می گویم.

وی ادامه داد: متاسفانه بازی خوبی نبود و توپ برای ما نچرخید. این شکست سخت است. مقاومت تیم کمی نیست ولی برای ما این شکست سخت بود. باید بیش از این کوشش کرد. فقط با اسم نمی گردد بازی کرد. باید در زمین جنگید. بازیکنان و کادر فنی باید از نام خود دفاع نمایند.

مربی گیتی پسند تاکید نمود: برخی مواقع توپ ها به گل تبدیل نمی گردد. زیبایی فوتسال به همین است. در این بازی بد تنبیه شدیم. تمام کوششمان را برای آینده به کار می بریم. اگر موقعیت هایمان را به گل تبدیل نکنیم با ضعیف ترین تیم هم بازنده ایم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اظهارات مربی گیتی پسند بعد از باخت سنگین به مقاومت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات مربی گیتی پسند بعد از باخت سنگین به مقاومت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید