امید نورافکن می تواند پرسپولیسی گردد؟

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، پرسپولیس در دو فصل اخیر سعید آقایی را به عنوان مدافع چپ در اختیار داشته و این بازیکن با فراز و فرود هایی که در بازی اش به نمایش گذاشته نتوانسته خیال یحیی را از داشتن یک مدافع کناری مطمئن راحت کند. به همین علت سرمربی سرخ ها در طول دوفصل اخیر از بازیکنانی مانند شجاعی و حتی امیری در این پست استفاده نموده است. به این ترتیب به نظر می رسد یکی از اولویت های پرپولی در تابستان خرید یک مدافع چپ با کیفیت باشد. گزینه ای که گفته می گردد بازیکن ملی پوش سپاهان خواهد بود.

امید نورافکن می تواند پرسپولیسی گردد؟

طی روز های اخیر اخبار زیادی در خصوص مذاکره یحیی گل محمدی با امید نورافکن در رسانه ها منتشر شده و در این اخبار آمده در خاتمه فصل نورافکن پرسپولیسی می گردد. نورافکن توانایی بازی در پست دفاع چپ هافبک میانی و حتی دفاع آخر را دارد و سرمربی سرخ ها با جذب او با یک تیر چند نشان خواهد زد.

این درحالی است که با توجه به قرارداد سه ساله سپاهانی ها با نورافکن و این که او در خرداد ماه سال 1399 با این تیم قرارداد امضا نموده، هنوز یک فصل دیگر از قرارداد او به جای مانده است.

از این رو قرارداد نورافکن با سپاهان در خاتمه لیگ بیست و دوم به خاتمه خواهد رسید و او در شرایط عادی نمی تواند پرسپولیسی گردد مگر این که او یک سال زودتر پیروز گردد رضایت نامه خود را از سپاهانی ها دریافت کند.

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "امید نورافکن می تواند پرسپولیسی گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید نورافکن می تواند پرسپولیسی گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید