تمرین خانوادگی نساجی در ایران با یورگن کلوپ!

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، نساجی پس از شکست دو بر صفر برابر فولاد در هفته بیست و پنجم لیگ برتر و برکناری حمید مطهری از سرمربیگری این تیم، فردا در اولین مسابقه با راهنمایی کارلوس هرناندز، سرمربی اسپانیایی خود، میزبان آلومینیوم خواهد بود.

تمرین خانوادگی نساجی در ایران با یورگن کلوپ!

نساج ها که تمرینات خود را در تهران دنبال می نمایند و تنها برای مسابقات راهی قائمشهر می شوند، از روز یکشنبه هم زیر نظر کارلوس هرناندز و در ورزشگاه کارگران برنامه های آماده سازی خود برای ملاقات پیش رو را دنبال کردند و امروز راهی قائمشهر شدند.

آخرین تمرین تیم فوتبال نساجی پیش از ملاقات برابر آلومینیوم اراک، روز پنجشنبه و در ورزشگاه شهید وطنی برگزار گردید و نکته جالب این تمرین، حضور خانوادگی طرفداران روی سکو های ورزشگاه بود که شور و حال متفاوتی به این تمرین بخشیده بود.

جالب اینکه کارلوس هرناندز، سرمربی نو نساجی نیز در بخش هایی از این تمرین مانند یورگن کلوپ به تهییج طرفداران پرداخت تا آن ها که با وجود بارش باران در وطنی حاضر شده بودند، با شور بیشتری به تشویق تیم محبوب خود بپردازند و نساج ها را با روحیه ای بالاتر راهی هفته بیست و ششم نمایند. حالا باید دید این تیم با راهنمایی سرمربی نو خود پیروز به کسب اولین پیروزی خواهد شد یا خیر؟

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "تمرین خانوادگی نساجی در ایران با یورگن کلوپ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین خانوادگی نساجی در ایران با یورگن کلوپ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید