رندرهای رسمی موتورولا اج 30 لو رفت

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، ماه گذشته، برنامه ها و هدف های امسال شرکت موتورولا از طریق افشاگران لو رفت و روشن شد که این شرکت چینی قصد دارد سال 2022 را با معرفی 19 دیوایس به پایان برساند. به غیر از این تعداد دیوایس، موتورولا اخیراً از گوشی های هوشمند موتو G22 و موتو G52 رونمایی کرد. اکنون اما وب سایت 91mobiles با همکاری افشاگر معروف دنیای فناوری یعنی ایوان بلاس رندرهای رسمی گوشی پرمیموم تازه این شرکت یعنی موتورولا اج 30 را در فضای مجازی منتشر کرده که در ادامه به بررسی مشخصات آن خواهیم پرداخت.

رندرهای رسمی موتورولا اج 30 لو رفت

موتورولا یکی از شرکت های پیروز در زمینه تولید گوشی هوشمند در جهان به شمار میرود که اگرچه به اندازه شرکت های بزرگ فعال در این زمینه کاربر ندارد اما توانسته با عملکرد خوب خود در بخش میان رده، اقتصادی و حتی پرچم دار، توجه عده زیادی را به خود جلب کند. این شرکت قصد دارد تا از گوشی هوشمند پرمیومش یعنی موتورولا اج 30 در آینده نزدیک رونمایی کند و با قابلیت های بسیار خوبی که این گوشی خواهد داشت، بتواند کاربران این برند را راضی نگه دارد.

رندرهای رسمی که ایوان بلاس آن ها منتشر کرده، اطلاعات خوبی در مورد طراحی این گوشی هوشمند تازه موتورولا به می دهد. موتورولا اج 30 که نام رمزی آن Dubai است، از لحاظ ظاهری شباهت هایی به موتورولا اج 30 پرو دارد که اخیراً در اختیار کاربران قرار گرفته است. این گوشی هوشمند لبه های منحنی شکلی دارد و دکمه پاور و کم و زیاد کردن صدا در سمت راست بدنه این گوشی هوشمند تعبیه شده است. در قاب پشتی موتورولا اج 30 یک ماژول دوربین سه گانه قرار گرفته که بیرون زدگی تقریباً زیادی نیز دارد. در پنل جلویی این گوشی، ما شاهد حاشیه های بسیار نازکی هستیم که یکی از نقاط مثبت این گوشی پرچم دار به شمار میرود. همچنین حفره نمایشگر نیز روی پنل جلویی میزبان دوربین سلفی خواهد بود.

پس از بررسی ظاهری موتورولا اج 30، بد نیست به شایعات احتاقتصادی که در مورد مشخصات فنی این گوشی وجود دارد بپردازیم. بر همین اساس گفته می شود که این گوشی از یک نمایشگر 6.55 اینچ POLED با رزولوشن 1080 در 2400 Full HD پلاس بهره می برد. باید خاطر نشان کنیم که این پنل از رفرش ریت 144 هرتز همانند گوشی اج 30 پرو نیز پشتیبانی می کند. کاربران این گوشی هوشمند می توانند از بین 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و 128 گیگابایت و 256 گیگابایت حافظه داخلی دست به انتخاب بزنند. گفته می شود که موتورولا پردازنده اسنپدراگون 778G پلاس را به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند در نظر گرفته است.

شایان ذکر است که این تراشه تازه از هسته های قدرتمندی با فرکانس 2/5 گیگاهرتز بهره می برد که نسبت به نسل قبل، 0/1 گیگاهرتز پیشرفت داشته است. البته ارتقای اصلی را در بخش گرافیکی شاهد هستیم، جایی که آدرنو 642L ایفای نقش می کند و گفته می شود 20 درصد از نسل گذشته عملکرد بهتری هم دارد. منبع تغذیه این گوشی باتری با ظرفیت 4020 میلی آمپر ساعت است که با شارژر 33 وات انرژی مجدد آن تأمین می شود. گفته می شود موتورولا اج 30 از سیستم عامل اندروید 12 به عنوان سیستم عامل پیش فرض بهره می برد.

همانطور که در ابتدای خبر به آن اشاره شد، موتو اج 30 از یک سیستم دوربین سه گانه در قاب پشتی بهره می برد. در همین زمینه، سنسور اصلی آن را یک دوربین 50 مگاپیکسلی و سنسور اولترا واید آن را یک دوربین 50 مگاپیکسلی دیگر تشکیل می دهد. همچنین در کنار این سنسور ها یک دوربین 2 مگاپیکسلی عمق میدان نیز دیده می شود. برای آن دسته از کاربرانی که نمی دانند باید گفت که این سیستم دوربین، مشابه سیستم دوربین موتورولا اج 30 پرو است. علاوه بر آن ها، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی درون حفره نمایشگر این گوشی هوشمند تعبیه شده که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

موتورولا از اواخر سال 2021 تا کنون از چند مدل گوشی پرمیوم رونمایی کرده است که از جمله قدرتمندترین آن ها می توان به اج 30 پرو اشاره کرد. این گوشی البته در بازار چین به عنوان اج X30 واج پلاس 2022 در بازار آمریکا شناخته می شود. سپس پس از آن، این شرکت از موتو S30 رونمایی کرد. بلاس گفت که موتورولا اج 30 تا آخر ماه آگوست (اوایل شهریور) در اختیار کاربران سراسر جهان قرار می گیرد. باید دید کاربران موتورولا چه واکنشی نسبت به این گوشی هوشمند پرمیوم نشان خواهند داد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندرهای رسمی موتورولا اج 30 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای رسمی موتورولا اج 30 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید