سفر جنوب ارزانتر از همیشه، با اجاره سوییت از میهمان شو

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، درست است که از اواسط زمستان تا اواخر فروردین ایام پیک سال برای سفر به جزایر جنوبی و بندرعباس است؛ اما این به آن معنا نیست که جزایر در تابستان خالی از مسافر باشند. در ادامه شما را با جذابیت های سفر در تابستان به جنوب ایران آشنا می کنیم.

سفر جنوب ارزانتر از همیشه، با اجاره سوییت از میهمان شو هرچند که حالا با گرم شدن هوا تقاضا برای سفر به جنوب کاهش پیدا می کند اما همچنان عده ای در حال برنامه ریزی سفر به کیش و قشم و بندرعباس برای تفریح و خرید هستند. در این میان عده ای ترجیح می دهند جهت طولانی جنوب را با خرید بلیط هواپیما برای خودشان کوتاه کنند و بعد از یک پرواز کوتاه به مقصد برسند؛ اما عده ای هم ترجیحشان کاهش هزینه ها با خرید بلیط قطار و یا اتوبوس است. آن ها راه طولانی تر را انتخاب می کنند تا هزینه های سفرشان را تا حد ممکن کاهش دهند.

بعد از انتخاب راه و روش رسیدن به مقصد، اقامت در سفر اولین مسئله مهمی است که باید در موردش تصمیم گیری کنید. فرقی نمی کند جز کدام یک از آن دو دسته که در ابتدا مثال زدیم باشید. چرا که در هر دو صورت امکان ندارد هزینه های اقامت در جزیره برایتان بی اهمیت باشد. اگر قرار باشد بین دو ویلا با امکانات مشابه یکی را انتخاب کنید، فرقی ندارد که چقدر درگیر کم کردن هزینه هایتان هستید، بی شک ترجیحتان انتخاب آن ویلایی است که با وجود امکانات مشابه و موقعیت مکانی یکسان اجاره بهای کمتری دارد.

نرخ های سرسام آور حتی در ایامی که تقاضا برای سفر کم است!

نمی توان این مسئله را انکار کرد که هزینه های سفر به خصوص هزینه های مربوط به اجاره ویلا و سوییت تحت تأثیر مقدار تقاضای مسافران است. هرچه مسافر کمتر باشد هزینه ها هم به همان نسبت کاهش پیدا می کند؛ اما این امر چندان در مورد اجاره ویلا در جنوب صادق نیست.

چه در ایام پیک سال و چه در زمان هایی که مسافران کمتری عزم سفر به کیش و قشم دارند، دلالان اجاره سوییت و ویلا در جنوب باعث نگرانی مسافران در مورد هزینه های اقامت در سفرشان می شوند؛ و ممکن است برای پیدا کردن ویلا ارزان قیمت مجبور شوید ساعت ها در خیابان هایی که نمی شناسید سرگردان شوید.

البته حالا چند سالی است که این مشکل به لطف توسعه وب سایت های رزرو و اجاره آنلاین اقامتگاه حل شده است؛ اما مسئله ای که در پی تعدد این ویلاها برای گردشگران به وجود می آید سردرگمی برای پیدا کردن یک وب سایت خوب و معتبر در این آشفته بازار است. به خصوص که حالا با کلاهبرداری های اینترنتی و ویلاها با هویت جعلی اعتماد کردن به هر وب سایتی سخت است.

مثلاً اگر قرار باید برای سفر به قشم در پی اقامتگاه بگردید با جستجوی اجاره سوئیت در قشم موتور جستجوگر ده ها نتیجه برایتان لیست می کند؛ اما به کدام یک از آن ها می توان اعتماد کرد؟ پس اگر می خواهید گرفتار دلالان و یا کلاهبرداران اینترنتی نشوید ابتدا باید در پی یک وب سایت معتبر برای اجاره اینترنتی ویلا بگردید.

میهمان شو پلتفرمی برای ارائه خدمات گردشگری!

میهمان شو یک واسط مطمئن برای رساندن شما به میزبانان مختلف در تمام شهرهای ایران است. این سایت در واقع یک سامانه انتشار آگهی برای رزرو آنلاین ویلا و سوییت مبله در سراسر کشور است و یا به تعبیر خودشان میهمان شو هتلی است به وسعت ایران!

این سایت خدمات اجاره سوییت و ویلا را به اشکال مختلفی ارائه می کند مثلاً برای اجاره ویلا در کیش دست شما در انتخاب از ویلاهای لوکس و لاکچری گرفته تا ویلای ارزان قیمت و یا حتی اجاره سوییت و خانه های شخصی باز است. از طرفی اگر یک سفر کاری یک روزه به جزیره کیش داشته باشید و بخواهید فقط چندساعتی استراحت کنید این سایت خدمات اجاره ویلا در کیش را هم برای شما فراهم می کند. با این کار شما از پرداخت هزینه های اضافی برای اجاره یک شبانه روز کامل معاف می شوید.

البته فعالیت میهمان شو به اجاره اقامتگاه خلاصه نمی شود. این سایت فعالیت وسیع تری برای ارائه خدمات به کاربران دارد. وارد سایت www.mihmansho.com که شوید در صفحه اول سایت علاوه بر گزینه رزرو خانه و ویلا گزینه دیگری هم به چشم می خورد. امکان خرید تور طبیعت گردی گزینه مجذوب کننده دیگری است که میهمان شو به مشتریان ارائه می کند.

چطور از طریق میهمان شو برای سفر جنوب ویلا رزرو کنید؟

کار با این سایت بسیار راحت است و با اندک دانشی از فضای اینترنت هم می توانید به راحتی از طریق این سایت اقامتگاه اجاره کنید. همه چیز روی سایت میهمان شو در دسترس شماست از نوارهای جستجو گرفته تا صفحه چت با پشتیبانان سایت، تنها کافی است شهر موردنظر، تاریخ ورود و خروج و تعداد نفرات را وارد کنید تا پس از کامل شدن جستجو سایت بتوانید یکی را به دلخواه برای اقامت در سفرتان انتخاب کنید.

در صفحه جستجو میهمان شو فیلترهای گوناگونی هم برای شما در نظر گرفته شده است. مثلاً هنگام جستجو برای اجاره سوئیت در شیراز شما می توانید گزینه های موجود در سایت را به ترتیب قیمت از ارزان تا گران و یا به ترتیب امتیاز ثبت شده از جانب کاربران قبلی مشاهده کنید و درنهایت بهترین گزینه مطابق میل خودتان را به صورت رایگان رزرو کنید و تا زمان تائید میزبان تصمیم قطعی خودتان را برای نهایی کردن مراحل رزرو ویلا بگیرید.

منبع: راسخون

به "سفر جنوب ارزانتر از همیشه، با اجاره سوییت از میهمان شو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر جنوب ارزانتر از همیشه، با اجاره سوییت از میهمان شو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید