لوگوی تازه ال جی رونمایی شد

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، ال جی با هویت بصری تازه خود ظاهری پویا و جوان تر به برندش ارائه می نماید تا بتواند مشتریانی از سراسر دنیا را جذب کند.

لوگوی تازه ال جی رونمایی شد

ال جی از جهت گیری برند و هویت بصری تازهی رونمایی کرد که با ظاهری پویا و جوان تر، ارزش شعار آن، یعنی Lifes Good را بیشتر روشن می نماید.

غول کره ای با هویت بصری تازهی خود، لوگوی تازهی را معرفی نموده که دارای ظاهری کمی متفاوت تر و رنگ قرمز روشن تری است و آرم اصلی ال جی با رنگ سفید در مرکز آن دیده می گردد. لوگو تازه شرکت که اکنون دارای خانواده فونت تازهی نیز است، اکنون به طور گسترده تری در برندسازی و بسته بندی محصولات این شرکت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ال جی با بازآفرینی هویت برند خود در پی ظاهری پویا و جوان تر است.

در فضای دیجیتال نیز لوگو شرکت جان می گیرد و مشتریان می توانند به شیوه تازهی با آن ارتباط بگیرند. لوگو این برند که از حروف L و G تشکیل شده است، می توانند هشت حرکت منحصر به فرد از جمله تکان دادن سر، چرخیدن و چشمک زدن را انجام دهند؛ بنابراین نماد برند با قابلیت های تازه خود می تواند با لبخندی محبت آمیز از مشتریان استقبال کند یا در پلتفرم های دیجیتال همراه با موسیقی پس زمینه به شیوه های مختلف جالبی حرکت کند.

ویلیام چو، مدیرعامل ال جی الکترونیکس در بیانیه مطبوعاتی این شرکت می نویسد:

داشتن یک استراتژی قوی و ثابت برای استراتژی ما باعث می گردد تا ارزش پیشنهادی و هویت منحصر به فرد خود را به اشتراک بگذاریم که به طور هماهنگ نوآوری و صمیمیت را با یکدیگر ترکیب می نماید. با اجرای استراتژی برند تازه، LG میخواهد به یک برند نمادین تبدیل گردد که فراتر از نسل ها و مکان ها با مصرف کنندگان همراه شده است.

استراتژی برند تازه ال جی نه تن ها هویت منحصر به فرد شرکت را تقویت می نماید، بلکه تمایل و ظرفیت آن برای تکامل نسل ها و بعلاوه تعهد آن به ارائه نوآوری برای تجربیات مشتریان را در سراسر دنیا نشان می دهد.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید

به "لوگوی تازه ال جی رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوگوی تازه ال جی رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید