معرفی Four Seasons Hotel Istanbul At The Bosphorus استانبول

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، تلفیق معماری قرن نوزدهمی با امکانات و تجهیزات قرن بیستم و یکم، یکی از زیباترین هتل های شهر استانبول را پدید آورده است. این هتل باشکوه فورسیزن بسفروس نام دارد و همانطور که از اسمش پیداست در کنار تنگه بسفر جای گرفته است. در ادامه مطلب می خواهیم بدانیم هتل فورسیزن بسفروس استانبول با چه خدمات و امکاناتی از میهمانان خود پذیرایی می کند.

معرفی Four Seasons Hotel Istanbul At The Bosphorus استانبول

با ما همراه باشید و درباره جاذبه های کانادا بیشتر بدانید.

تنگه بسفر مانند نگینی در شهر استانبول می درخشد و بیشتر گردشگران ترجیح می دهند با انتخاب هتل هایی که در نزدیکی بسفر قرار گرفته و چشم اندازی زیبا از تنگه را دارند اقامت داشته باشند. هتل فورسیزن بسفروس استانبول با امکانات و خدمات لوکسی که ارائه می دهد می تواند انتخاب مناسبی برای این دسته از گردشگران باشد. در این هتل از میهمانان مانند شاهزادگان عثمانی پذیرایی می شود.

درباره هتل فورسیزن بسفروس استانبول

شهر استانبول را قصرهای به جامانده از دوران عثمانی زینت داده اند. تعدادی از این قصرها به عنوان موزه، شکوه سلطنت عثمانی را به نمایش گذاشته و تعدادی نیز با کمی تغییر و تحول به هتل هایی لوکس برای پذیرایی از میهمانان تور استانبول تبدیل شده اند. هتل فور سیزن بسفروس از آن دسته بناهایی ست که در گروه دوم جای می گیرد. این هتل در قرن نوزدهم محل اقامت شاهان و شاهزادگان بوده و در سال 2008 جای خود را به هتلی باشکوه داده است.

فور سیزن بسفروس در کنار داشتن بنایی خارق العاده در یکی از زیباترین مناطق استانبول واقع شده است. داشتن چشم اندازی حیرت انگیز از تنگه بسفر امتیازی ست که فورن سیزن در اختیار میهمانان قرار می دهد. معماری منحصربه فرد با سبک عثمانی، اتاق های بزرگ با تراس های اختصاصی، امکانات و خدمات مجهز و دسترسی راحت به میدان تکسیم و مراکز خرید استانبول هتل فور سیزن را در میان لیست بهترین هتل های شهر استانبول قرار داده است.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

هتل فورسیزن بسفروس استانبول به عنوان یک هتل 5 ستاره کامل ترین خدمات رفاهی را ارائه می دهد. این هتل همه چیز را برای اقامتی لوکس و راحت مهیا کرده است. به جرات می توان گفت که امکانات هتل با فضای سلطنتی آن کاملا مطابقت دارد.

امکانات مجموعه ورزشی: داشتن یک برنامه منظم بهترین راه برای استفاده از تمامی امکانات ورزشی هتل است. میهمانان می توانند کار خود را با دستگاه های بدنسازی شروع کرده و پس از آن با یک حمام ترکی خستگی خود را به در کنند. البته در مجموعه ورزشی خدمات اسپا نیز با انواع ماساژ ارائه می شود.

مجموعه آبی هتل: در مجموعه آبی 2 انتخاب پیش روی میهمانان قرار می گیرد. می توانید استخر سرپوشیده را برای شنا انتخاب کنید یا اینکه به استخر روباز رفته و علاوه بر شنا، یک حمام آفتاب درست و حسابی را نیز دربرنامه خود قرار دهید. سونا و جکوزی از دیگر امکانات مجموعه آبی هتل هستند.

رستوران های هتل: رستوران آکوا با قرارگرفتن در تراس، داشتن فضایی باز ونمای تنگه بسفر زیباترین رستوران هتل است. در آکوا انواع غذاهای ترکی و مدیترانه ای سرو می شود. بوفه صبحانه با انواع غذاهای جذاب و کافه ای بسیار زیبا با نوشیدنی های ترکی را هم می توان جز امکانات مجموعه رستوران های هتل فورسیزن بسفروس به شمار آورد.

سایر امکانات هتل: صندوق امانات، صرافی، اینترنت رایگان، خدمات ویژه معلولین، فضای سبز، فروشگاه، زمین بازی، خدمات نگه داری نوزاد، آرایشگاه، کرایه دوچرخه، پارکینگ اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی، کارکنان چندزبانه.

امکانات اتاق های هتل

هتل فورسیزن بسفروس استانبول در مجموع 170 اتاق دارد که 8 سوئیت جونیور، 17 سوئیت، و 3 آپارتمان را نیز شامل می شود. تمامی اتاق ها فضایی بسیار بزرگ داشته و با مبلمان و وسایل شیک تزیین شده اند. تلویزیون صفحه تخت متصل به ماهواره، اینترنت رایگان، مینی بار، صندوق امانات، سیستم تهویه هوای مطبوع، امکان سفارش تخت کودک، میز مخصوص کار، دستگاه پخش دی وی دی، حمام با دوش و وسایل بهداشتی کامل و دستگاه چای و قهوه ساز از تجهیزات اتاق های هتل فورسیزن بسفر هستند. همچنین میهمانان می توانند در طول اقامتشان از فضای تراس های اختصاصی و نمای تنگه بسفر لذت ببرند.

انواع اتاق های هتل

Superior Room with King Bed

این اتاق 45 متر است و نمایی رو به باغ بسیار سرسبز هتل دارد. فضای اتاق با رنگ آبی ملایم همراه با رگه هایی از مسی روشن رنگ آمیزی شده و دکوراسیون تلفیقی معاصر و عثمانی حال و هوایی آرامش بخش را به اتاق بخشیده است. تمامی وسایل هتل از تخت تا سرویس مبلمان همگی با چوب ماهون ساخته شده اند. حمام با وان اختصاصی، پذیرایی در اتاق، اینترنت پر سرعت، تلویزیون صفحه تخت و … از امکانات هتل هستند.

Superior Room with Two Twin Beds

فضای اتاق بسیار شیک و برطیق معماری مدرن تزیین شده است. میهمانان هتل می توانند با اقامت در این اتاق از امکاناتی مانند تراس اختصاصی، تهویه هوای مطبوع، مینی بار، صندوق امانات، فضای مخصوص کار، سرویس تخت بسیار راحت و … را در اختیار داشته باشند.

Deluxe Room King Bed

پنجره های بزرگ با نمایی از تنگه بسفر جذاب ترین ، ویژگی این اتاق هستند.علاوه بر این حمام با کاشی های مرمر و وان بزرک اتاق دلوکس روم را خاص و منحصربه فرد کرده است. از دیگر امکانات اتاق می توان سیستم تهویه هوای مطبوع، خشک کن، مینی بار، تلفن مستقیم و … را نام برد.

موقعیت مکانی هتل

هتل فورسیزن بسفروس استانبول در قسمت اروپایی، نزدیک به میدان اورتاکوی و خیابان بشیکتاش واقع شده است. این هتل با تنگه بسفر تنها 4 دقیقه پیاده روی فاصله داشته و از پنجره های بزرگ آن می توان نمای زیبای تنگه به همراه پرواز مرغان دریایی را تماشا کرد.

هتل فور سیزن در فاصله 50 کیلومتری فرودگاه بزرگ استانبول، 3 کیلومتری بیوغلو، 6 کیلومتری سلطان احمد و چند متری کاخ دلمه باغچه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید …

منبع: ستاره ونک

به "معرفی Four Seasons Hotel Istanbul At The Bosphorus استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی Four Seasons Hotel Istanbul At The Bosphorus استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید