برج گالاتا با معماری زیبا و منحصر به فرد

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، آیا تا به امروز تجربه سفر به استانبول ترکیه را داشته اید؟ خیلی از گردشگران تجربه های خاطره انگیزی از این سفر دارند به ویژه وقتی از برج گالاتا که یکی از برج های معروف این شهر بازدید می نمایند. با قدم زدن در کوچه پس کوچه های نزدیک این برج می توانید حال و هوای ویژه ای را تجربه کنید این شهر زیبا دارای جاذبه های قدیمی و مدرن زیادی است این برج نیز یکی از معروفت ترین جاذبه های این شهر است و در واقع به عنوان نماد شهر شناخته می گردد.

برج گالاتا با معماری زیبا و منحصر به فرد

با بالا رفتن از این برج می توانید شهر را زیر پای خود مشاهده کنید به ویژه در هنگام غروب که منظره شهر از بالای این برج دیدنی تر می شود. اگر علاقه مند هستید می توانید از این منظرههای عکس بگیرید و خاطرات خود را ثبت کنید این برج دارای رستوران است اگر می خواهید غذای خوشمزه های ترکیه ای را میل کنید بد نیست سری به این رستوران نیز بزنید و از منوی مجذوب نماینده آن سفارش دهید. جالب است بدانید که این برج به عنوان یکی از بلندترین و مرتفع ترین برج های شهر شناخته شده است که در ادامه با شگفتی های بیشتری از آن آشنا می شوید.

مجذوب نمایندهیت های فوق العاده برج گالاتا

ساخت این برج شگفت انگیز به سال 1384 شروع شده است این برج در دوران بیزانس نیز اهمیت زیادی داشته است هدف از ساخت این برج مرتفع نظارت بر حمل و نقل کشتی ها در آن دوران و بازشناسی کشتی های دشمن است و در واقع نقش آن دیده بانی بوده است. بخش های مختلفی از این برج دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند این برج از 9 طبقه تشکیل شده است و حوادث متعددی را از سر گذرانده است. این برج در حال حاضر یکی از مکان های دیدنی استانبول است که از مجذوب نمایندهیت های زیادی برای گردشگران برخوردار است.

رستوران گالاتا:

یکی از مهم ترین دیدنی های این برج بازدید از رستوران و کافه آن می باشد که گردشگران می توانند در آن در غذای محلی آن استفاده نمایند و از قهوه های مخصوص این رستوران را میل نمایند. این رستوران دارای غذاهای ترکی بی نظیری است که پیشنهاد می کنیم اگر قصد بازدید از برج گاتالا را دارید حتما از رستوران آن استفاده نمایید. معماری این رستوران فرهنگ ترک را برای شما به نمایش می گذارد و می تواند یک روز تفریحی عالی را برای هر بازدیدنماینده ای بسازد.

این رستوران فوق العاده به کباب ترکی های خود معروف می باشد و در شهر استانبول یکی از برترین ها می باشد که دارای سرویس دهی و خدمات عالی است. اگر قصد سفر به کشور ترکیه و بازدید از شهر استانبول را دارید این رستوران گزینه ای مناسب برای سفر شما می باشد.

سکوی دیدن گالاتا:

بیشترین گردشگرانی که به این برج سفر می نمایند هدف اصلی آن ایستادن بر فراز این ساختمان بزرگ می باشد که می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. این سکوی دیدن برای مردم ترکیه از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است و به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود. گردشگران در بلندای این برج می توانند خانه های قدیم، دریای مرمره، مسجد آبی و … را دیدن نمایند و از سفر خود لذت ببرند.

این مکان دیدنی در ترکیه بیشترین ثبت عکس را به خود اختصاص داده است و پیشنهاد می کنیم برای سفر به این برج حتما دوربین عکاسی همراه خود داشته باشید تا بتوانید عکس های زیبایی را در این سکو به ثبت برسانید. برای بازدید از سکوی دیدن برج گالاتا با پرداخت هزینه اندک باید بلیط تهیه نمایید و در ورودی آن تحویل کارکنان این بخش بدهید. اگر می خواهید در طول سفر خود با یک مکان حیرت انگیز رو به رو شوید این بخش می تواند یک روز تفریحی عالی را برای شما بسازد.

دسترسی به گالاتا:

اگر به استانبول سفر نموده اید و می خواهید از این جاذبه زیبا بازدید کنید باید به محله بی اوغلو سفر نمایید. این محله دارای مراکز خرید زیادی می باشد که می تواند یک روز کامل شما را سرگرم خود نماید. این محله سالیان زیادی ست که بیشترین تعداد جهانگرد را به خود جذب می نماید و از لحاظ مالی یاری زیادی به کشور ترکیه نموده است.

بازدید از این مکان دیدنی همه روزه برای بازدید امکان پذیر است و گردشگران با پرداخت هزینه 25 لیر ترکیه می توانند وارد این برج بزرگ شوند و بخش های مختلف آن را دیدن نمایند. این برج یکی از بزرگترین ساختمان های شهر استانبول می باشد که می تواند هر شخصی را مجذوب خود نماید.

این بنا مورد بازسازی و بازسازی واقع شده است با توجه به اینکه قدمت این بنا به 700 سال پیش باز می شود اتفاقات و حوادث متعددی را از سر گذرانده است به ویژه در قرن 13 این بنا حوادث زیادی را گذرانده است در سال 1509 این برج گالاتا به وسیله یکی از معماران معروف با نام هیرتین مورد بازسازی و بازسازی واقع شده است. این برج در سال های 1749 دچار آتش سوزی شده است و مجدد بازسازی شده است طوفان سال 1875 نیز این برج دچار حادثه شد و بازسازی های جدیدی در آن انجام شده است.

برای مشاهده دیدنی های آلاچاتی و سفر به آنتالیا ترکیه خواهشمندیم بر روی لینک همین قسمت کلیک فرمایید.

منبع: دیجیاتور

به "برج گالاتا با معماری زیبا و منحصر به فرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برج گالاتا با معماری زیبا و منحصر به فرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید