(ویدئو) ماجرای جدال مجری شبکه سه و تراکتور چیست؟ محمد میثاقی توهین کرد؟

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، خبرنگاران - از شما انتظار نداشتم برادر! این جمله ای است که محمد عباس زاده، مهاجم این فصل باشگاه تراکتور خطاب به محمد حسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر به زبان می آورد؛ داستانش کمی مفصل است و شاید بیش از آنکه اخراج علیرضا منصوریان از تراکتور در خبر ها سِرچ گردد، خبری توسط تراکتوری ها پیگیری می گردد که به زعم آنها، مجری شبکه سه، به بازیکن و در کل به مجموعه هواداری آن ها توهین نموده است.

(ویدئو) ماجرای جدال مجری شبکه سه و تراکتور چیست؟ محمد میثاقی توهین کرد؟

ماجرا از کجا آغاز شد؛ میثاقی چه گفت؟

ماجرا مربوط به برنامه دوشنبه شب است که میثاقی، بوسیدن لوگوی تراکتور توسط عباس زاده را مورد انتقاد قرار داد و گفت: آقای منصوریان درباره داوری بازی با تراکتور هم نکاتی دارند، اما این گل عباس زاده [به مس رفسنجان]هم خیلی مهم بود. حالا این بوس کردن لوگو هم خیلی بازیکنان را اذیت نکنید، از این باشگاه به باشگاه دیگر می فرایند و این اتفاقاتی است که خیلی رخ می دهد و بعد از بوس ضدعفونی می نمایند!

پاسخ تند بازیکن تراکتور به مجری شبکه سه

شاید بیش از انکه میثاقی می خواست عباس زاده را مورد نقد قرار دهد زیرپوستی اشاره ای به شجاع خلیل زاده، بازیکن پیشین پرسپولیس داشت که بلافاصله بعد از جدایی اش از این باشگاه، بر لوگوی باشگاه الریان بوسه زد. با این حال، همین چند جمله، حسابی دردسر ساز شد و با واکنش تند عباس زاده روبرو شد. او با خطاب قراردادن میثاقی، پای هواداران تراکتو را به میان کشید و گفت که این جملات بی احترامی به هواداران تراکتور است. عباس زاده نوشت: از هواداران دیگر تیم ها که به تیم محبوبشان علاقه دارند، هیچ خرده ای نمی گیرم، در نساجی و پرسپولیس هم که بودم از رقبا چنین صحبت هایی را می شنیدم، اما انتظار این واکنش ها را از بعضی اهالی فوتبال نداشتم.

این داستان زمانی بعد جدی تری به خود گرفت که بیانیه تند وتیز باشگاه تراکتور هم از راه رسید و در آن، عنوان شد که میثاقی به تراکتوری ها توهین نموده است.

میثاقی به تراکتوری ها توهین کرد؟

متن این بیانیه را در ادامه می خوانید:

جناب آقای دکتر علی عسگری

ریاست محترم سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

احتراما، به استحضار عالی می رساند در مورخ 17 آذر 99 مجری برنامه فوتبال برتر در برنامه زنده تلویزیونی از شبکه 3 سیما، عمدا یا سهوا الفاظی در ارتباط با تیم مردمی و پر هوادار تراکتور و بازیکنان و مربیان این تیم بزرگ و محبوب به کار برده است که منجر به جریحه دار شدن احساسات میلیون ها تماشاگر پرشور این تیم محبوب شده است.

در این راستا و در جهت پیگیری مطالبه بر حق هواداران تیم تراکتور، مدیریت باشگاه وظیفه ذاتی و قانونی خود می داند مراتب اعتراض را به جنابعالی به عنوان مقام ارشد سازمان مذکور رسانده و انتظار دارد دستور موکد داده شود تا ضمن برخورد با عوامل توهین و افتراء به تیم پرهوادار و مردمی تراکتور، اجازه چنین اظهار نظر هایی به عوامل و گردانندگان آن به ویژه مجری جوان و جویای نام آن داده نشود.

مدیریت باشگاه پیشنهاد موکد دارد که برای دلجویی از خیل بزرگ هواداران تیم فوتبال تراکتور، بازی هفته هفتم این تیم مقابل پیکان تهران در روز 27 آذر از شبکه سوم سیما پخش سراسری شده تا حسن نیت دست اندرکاران این شبکه به این تیم محبوب و هواداران پرشور آن اثبات شود.

لازم به یادآوری است در صورت تکرار هرگونه اهانت مجدد، مدیریت حقوقی باشگاه مراتب را به وسیله مراجع ذیصلاح، پیگیری قضایی خواهد نمود.

با آرزوی توفیقات الهی

سجاد سیاح

مدیرعامل باشگاه تراکتور

حالا هواداران تراکتور هم وارد گود شده اند و از میثاقی بابت اظهاراتی که نموده گلایه دارند؛ به زعم آنها، این صحبت ها توهین است و او چاره ای به غیر از عذرخواهی از هواداران باشگاه تراکتور ندارد. با این حال، سوال اصلی اینجا است که آیا مجری شبکه سه توهین نموده است؟

صحبت های میثاقی درباره بوسیدن لوگوی باشگاه تراکتور

منبع: فرارو

به "(ویدئو) ماجرای جدال مجری شبکه سه و تراکتور چیست؟ محمد میثاقی توهین کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) ماجرای جدال مجری شبکه سه و تراکتور چیست؟ محمد میثاقی توهین کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید