چرا در جام جهانی 2022 اینهمه وقت های اضافی در نظر گرفته می گردد؟

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، خبرنگاران - بازی های جام جهانی قطر تا به الان وقت های تلف شده زیادی داشته اند که چنین اتفاقی تعجب همه را برانگیخت و واکنش های بسیاری به همراه داشت.

چرا در جام جهانی 2022 اینهمه وقت های اضافی در نظر گرفته می گردد؟

طبق گزارش وبلاگ آوای چکاوک، بازی های قطر تا به اینجای کار وقت های تلف شده زیادی داشتند. بازی انگلیس و ایران با 14 دقیقه و 8 ثانیه وقت اضافه در نیمه اول (که بیشترش به خاطر مصدومیت دروازه بان ایرانی علی بیرانوند بوده) و 13 دقیقه و 8 ثانیه در نیمه دوم همراه بود و در مجموع 117 دقیقه به طول انجامید و بازی آرژانتین و عربستان سعودی هم در روز سه شنبه 111 دقیقه طول کشید.

علت اینهمه وقت های اضافی دستور جدیدی است که فیفا صادر نموده تا در قطر تمام زمان های تلف شده غیرطبیعی مانند شادی های پس از گل، کارت گرفتن ها، تعویض ها، پنالتی ها، چک کردن یاری داور ویدئویی و مصدومیت ها به طور دقیق محاسبه شوند. این موضوع باعث می گردد تا گردش توپ در زمین به طور کامل حساب گردد و انصاف در حق هر دو تیم حاضر در زمین رعایت گردد.

طبق گزارش کمپانی بررسی ورزشی بریتانیا، اپتا، میانگین زمان بازی در شش بازی اول جام جهانی قطر 106 دقیقه و 12 ثانیه بوده، در حالیکه این آمار در روسیه 2018، 97 دقیقه و 12 ثانیه بوده است. تا به حال در تاریخ جام های جهانی از آغاز ثبت رکوردها در جام جهانی 1966، چنین میزانی سابقه نداشته است.

منبع: فرارو

به "چرا در جام جهانی 2022 اینهمه وقت های اضافی در نظر گرفته می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا در جام جهانی 2022 اینهمه وقت های اضافی در نظر گرفته می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید