چگونه ایمیل های آرشیو شده در جیمیل را پیدا کنیم؟

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، با حذف دائمی ایمیل ها از جیمیل، دیگر امکان دسترسی به آن ها را از دست می دهید. اما با آرشیو یا بایگانی کردن ایمیل ها در جیمیل، می توانید آن ها را مخفی کنید. اما در این میان سوالی که ایجاد می شود این است که چطور بعدا به راحتی به این ایمیل های آرشیو شده دسترسی پیدا کنیم؟

چگونه ایمیل های آرشیو شده در جیمیل را پیدا کنیم؟

چگونه در جیمیل ایمیل ها را آرشیو کنیم؟

برای آرشیو کردن ایمیل ها در جیمیل، کافی است یک یا چند ایمیل موردنظر خود را انتخاب کنید و سپس روی آیکن Archive کلیک کنید. به طور معین وقتی که یک یا چند ایمیل را انتخاب می کنید، این آیکن هم در بخش بالایی پدیدار می شود.

در نسخه ی موبایل جیمیل هم رویه به همین شکل است و در این زمینه تفاوتی با نسخه دسکتاپ وجود ندارد.

ایمیل های آرشیو شده دیگر از طریق Inbox قابل دسترس نیستند ولی از طریق بخشی دیگر می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

دسترسی به ایمیل های آرشیو شده از طریق پنل کناری

یکی از راه های دسترسی به این ایمیل ها، استفاده از گزینه All Mail در پنل کناری است. با این کار می توانید به تمام ایمیل ها-آرشیو شده و نشده-دسترسی داشته باشید.

در نسخه موبایل برای مشاهده این گزینه باید روی آیکن منوی همبرگری در سمت چپ بخش فوقانی ضربه بزنید و در نهایت گزینه All Mail را انتخاب کنید.

طبیعتا با این روش با تعداد زیادی ایمیل روبرو می شوید و به همین علت اگر در پی ایمیل هایی است که به تازگی آرشیو شده اند، بهره گیری از این روش پیشنهاد می شود. در غیر این صورت بهتر است از روش بعدی بهره ببرید.

دسترسی به ایمیل های آرشیو شده از طریق نوار جستجو

متاسفانه جیمیل هیچ گزینه ای برای دسترسی به ایمیل های آرشیو شده ارائه نکرده است. بنابراین راحت ترین راه برای دسترسی به این ایمیل ها، استفاده از نوار جستجو است. برای این کار کافی است در نوار جستجو عبارت قرار گرفته در تصویر پایین را وارد کنید.

باید خاطرنشان کنیم افزودن has:nouserlabels منجر به حذف ایمیل های قرار گرفته در دسته بندی های مختلف می شود. گفتنی است ایمیل هایی که در دسته بندی های مختلف قرار گرفته اند، حتی اگر آرشیو شوند، از طریق همان پوشه ها می توانید آن ها را مشاهده کنید.

منبع: How to Geek

منبع: دیجیکالا مگ

به "چگونه ایمیل های آرشیو شده در جیمیل را پیدا کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه ایمیل های آرشیو شده در جیمیل را پیدا کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید