کازان؛ میزبان دومین بازی ایران

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، شهر کازان میزبان دومین بازی تیم ملی فوتبال روسیه در چارچوب مسابقات جام جهانی 2018 است.

کازان؛ میزبان دومین بازی ایران

کازان مرکز جمهوری تاتارستان در منطقه مرکزی روسیه که روس ها آن را منطقه ولگا می خوانند، واقع شده است.

شهر کازان امروز مرکز بزرگ علمی، مذهبی، سیاسی، مالی و صنعتی روسیه محسوب می گردد.

در شهر کازان اماکن گردشگری زیادی وجود دارد که معروف ترین آن مسجد قول شریف و کرملین کازان است و چندین موزه دارد که موزه کنستانتین واسیلیف، موزه تاریخ طبیعی از آن جمله است.

سرکنسولگری ایران در کازان در منطقه مرکزی شهر قرار گرفته است.

شهر کازان در 797 کیلومتری شهر مسکو و در بخش شرقی روسیه اروپایی قرار گرفته است.

کازان سه فرودگاه به نام های فرودگاه بین المللی کازان، فرودگاه شماره دو کازان و کازان بوریسوگلبسکویه دارد.

پرواز با هواپیما از مسکو به کازان یک ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.

سفر به مرکز تاتارستان با قطار 14 ساعت زمان می برد و روزانه 10 قطار در ساعات مختلف روز از ترمینال راه آهن کازانسکی مسکو به کازان و بالعکس تردد می نمایند.

ورزشگاه کازان آرنا با گنجایش 45 هزار تماشاگر به منظور میزبانی بازی های تیم روبین کازان، بیست و هفتمین دوره یونیورسیاد (مسابقات جهانی دانشجویان در سال 2013) و بعلاوه میزبانی بازی های جام جهانی 2018ساخته شد.

ساخت این ورزشگاه در ماه می 2010 شروع و در اوایل سال 2013 به خاتمه رسید و برای احداث آن 450 میلیون دلار مصرف شد.

نخستین بازی فوتبال برگزار شده در این ورزشگاه پس از برگزاری یونیورسیاد بازی محبت آمیز بین تیم های روسیه و اسلواکی در 26 می 2014 بود.

ورزشگاه کازان یکی از چهار ورزشگاه میزبان جام کنفدراسیون ها در سال 2017 بود و یکی از مهم ترین ورزشگاه های جام جهانی 2018 است.

این ورزشگاه از ورزشگاه های مدرن روسیه محسوب می گردد و در آن انواع خدمات ازجمله اینترنت بی سیم رایگان ارائه می گردد و مجهز به غذاخوری بزرگ است.

اتوبوس های شاتل (رایگان ویژه جام جهانی) همچون 10 شهر میزبان جام جهانی روسیه، از راستا فرودگاههای شهر کازان تا ورزشگاه کازان آرنا و مرکز این شهر تردد و مسافران ویژه جام جهانی را بطور رایگان جابجا می نمایند.

ورزشگاه کازان ارنا شهر کازان میزبان شش ملاقات جام جهانی 2018 است که تا به امروز یک بازی (تیم های فرانسه و استرالیا در روز شنبه) برگزار شده است.

ملاقات تیم های ایران و اسپانیا روز چهارشنبه (20 ماه ژوئن مصادف با 30 خرداد ماه)، تیم های لهستان و کلمبیا (24 ژوئن مصادف با سوم تیر ماه)، کره جنوبی و آلمان (27 ژوئن مصادف با 6 تیر ماه) در ورزشگاه کازان آرنا برگزار خواهد شد.

در این ورزشگاه بعلاوه یک بازی مرحله یک هشتم در روز (30 ماه ژوئن مصادف با 9 تیر ماه) و مرحله یک چهارم (در روز 6 ماه جولای مصادف با 15 تیر ماه) برگزار خواهد شد.

منبع: کجارو / ایرنا

به "کازان؛ میزبان دومین بازی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کازان؛ میزبان دومین بازی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید