54 ساله ای که 35 سال دارد ، ورزشکاران خشن تر و حیله گر شده اند!

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، مهم ترین اخبار ورزشی دنیا را اینجا در خبرنگاران بخوانید.

54 ساله ای که 35 سال دارد ، ورزشکاران خشن تر و حیله گر شده اند!

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک ، آنچه در ادامه می آید مروری کوتاه بر آخرین اخبار مهم ورزشی در دنیا است.

*مجله تاک اسپورت در گزارشی به رشد فزاینده خشونت و حیله گری در ورزش دنیا پرداخت. بر اساس گزارش این مجله خشونت در ورزش به خصوص نزد ورزشکاران و بازیکنان رشته های انفرادی بالاتر رفته است. همچنین ترفندهای حیله گرانه در دنیا نیز برای ثبت نتیجه موفقیت آمیز به همان میزان افزایش یافته است.

*نخستین رویداد مهم ورزشی که در سال 2021 برگزار گردید رقابت های دنیای دارت بود که در کاخ الکساندر شهر لندن به سرانجام رسید. گروین پاریس با شکست دادن گری اندرسون در فینال این رقابت ها قهرمان شد و جایزه 500 هزار دلاری را گرفت.

*نخستین ورزشکاری که در سال 2021 فوت کرد فلوید داگلاس لیتل نام دارد و یکی از اساطیر فوتبال آمریکایی بود و حتی نامش در تالار مشاهیر هم به چشم می خورد. او در 78 سالگی درگذشت.

*توماس باخت رییس کمیته بین المللی المپیک تاکید نموده که المپیک زمستانی 2021 به بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد چرا که پکن میزبان این رقابت ها کاملا آماده است. گردش اقتصادی این رقابت ها حداقل 6 میلیارد دلار برآورد شده است.

*مایک تایسون بوکسور جنجالی آمریکایی به لس آنجلس تایمز گفته که در سال 2021 مجددا بر روی رینگ برمی گردد و یک مسابقه دیگر برگزار می نماید. خبرنگار از او پرسید که چطور در 54 سالگی همچنان می تواند قدرت گذشته را داشته باشد. تایسون در پاسخ به او گفت که احساس می نماید 35 سال دارد و آماده تر از هر زمانی است.

*ویروس شناسان سنگاپوری هشدار دادند که برگزاری المپیک توکیو در سال 2021 به شدت باعث شیوع شدید ویروس کرونا در قاره آسیا خواهد شد و این رقابت ها نباید برگزار گردد.

*دیلی استار سال 2021 را یکی از عجیب ترین سال های تاریخ ورزش دنیا معرفی نموده چرا که تورنمنت های زیادی در سطح دنیا برگزار می گردد که بی سابقه است اما از سویی دیگر تماشاگران در بسیاری از این تورنمنت ها به دلیل شرایط ویژه کرونایی اجازه حضور در استادیوم را ندارند.

*بر اساس گزارش NBC اسپورتز نتایج یک تحقیقات نشان داده که ورزشکاران فرانسوی بسیار بیشتر از قبل دوپینگ می نمایند که این موضوع می تواند منجر به این گردد که به سرنوشت ورزش روسیه دچار شوند. دوپینگ ورزش فرانسه به خصوص در رشته های دو و میدانی، وزنه برداری، دوچرخه سواری، ژیمناستیک و قایقرانی مشهود است.

منبع: جام جم آنلاین

به "54 ساله ای که 35 سال دارد ، ورزشکاران خشن تر و حیله گر شده اند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "54 ساله ای که 35 سال دارد ، ورزشکاران خشن تر و حیله گر شده اند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید