استارتاپ

چهارمین جشنواره ملی صنایع خلاق با موضوع رویداد نوگام گردشگری در زاهدان آغاز می گردد

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار واصله، چهارمین جشنواره ملی صنایع خلاق با موضوع رویداد نوگام گردشگری در زاهدان آغاز می گردد.

25 فروردین 1401

دبیرخانه تقویت صادرات خدمات فناورانه ICT تشکیل می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران (IRICTU) ، مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران و اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در راستای برقراری ارتباط مؤثر بین صنعت گران و نخبگان، صادرات محصولات و خدمات فناورانه و از...

22 بهمن 1400

برگزاری رویداد ملی شهر هوشمند در زادروز فارابی

مرکز تحقیقات شهر هوشمند ایران درصدد است تا در زادروز ابونصر فارابی در آذرماه رویداد روز ملی شهر هوشمند 1400 خواهد نمود و طی آن سامانه رتبه بندی شهرهای ایران در حوزه هوشمند سازی رونمایی می گردد.

7 دی 1400

نمایشگاه الکامپ عرصه حضور شرکت های خلاق و دانش بنیان می گردد

نمایشگاه الکامپ فرصتی است تا شرکت های خلاق، دانش بنیان و استارتاپ ها با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری محصولات و خدمات خود را در معرض داوری مستقیم مشتریان قرار دهند.

8 مرداد 1400

توانایی فنی دانش بنیان ها در فناوری های جدید مبارزه با آفات

تهران (پانا) - رئیس سازمان حفظ نباتات کشور می گوید به دنبال تولید آفت کش ها در کشور خودمان هستیم اولین درخواست ما این است که شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها وارد کار شوند و حاضر هستیم هرگونه همکاری که مورد نیاز است، هم ستاد سازمان حفظ نباتات و هم همکاران...

20 بهمن 1399