چهارمین جشنواره ملی صنایع خلاق با موضوع رویداد نوگام گردشگری در زاهدان آغاز می گردد

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار واصله، چهارمین جشنواره ملی صنایع خلاق با موضوع رویداد نوگام گردشگری در زاهدان آغاز می گردد.

چهارمین جشنواره ملی صنایع خلاق با موضوع رویداد نوگام گردشگری در زاهدان آغاز می گردد

مجتبی میرحسینی اظهار کرد: چهارمین جشنواره ملی صنایع خلاق با موضوع رویداد نوگام گردشگری با همکاری پارک علم و فناوری استان از 27 بهمن به مدت 3 روز در زاهدان برگزار می گردد.

معاون گردشگری سیستان و بلوچستان اضافه کرد: اجرای پنل آموزش بازاریابی بین المللی در حوزه تجارت الکترونیک با حضور تسهیلگران، سرمایه گذاران و صادرنمایندگان بخش خصوصی بخشی از برنامه های این جشنواره است.

او ادامه داد: فراوری محتوای گردشگری، گردشگری ماجراجویانه و اکوتوریسم، بومگردی، گردشگری الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ از محورهای این رویداد است.

میرحسینی اعلام کرد: تاثیر استارت آپ ها و صنایع خلاق در توسعه گردشگری و استفاده از نیروهای خلاق با ایده های نو در چند سال اخیر بویژه در شرایط دوران کرونا بسیار زیاد است.

او گفت: شیوع ویروس کووید 19 در دنیا و تاثیر آن بر صنعت گردشگری، اهمیت نوسازی استراتژیک کارآفرینانه صنعت گردشگری را برای ادامه فعالیت بسیار حائز اهمیت نموده است.

معاون گردشگری سیستان و بلوچستان اضافه کرد: صنایع خلاق و دانش بنیان در دوران نو می توانند در فرایند توسعه گردشگری استان شتاب ایجاد نمایند بنابراین حمایت از ایده های نوآورانه و کسب وکارهای استارت آپی و خلاق را با نگاه خلق فرصت های نو برای توسعه سیستان و بلوچستان در آستانه ورود به قرن نو دنبال می کنیم.

او یادآور شد: از اهداف دیگر این رویداد شناسایی و حمایت از افراد مستعد و صاحب ایده در حوزه گردشگری است که می تواند به تقویت صنعت گردشگری در دوران پساکرونا به صورت قابل توجهی یاری کند.

میرحسینی اظهار داشت: علاقمندان برای حضور در دوره های مجازی این رویداد می توانند به نشانی اینترنتی https://hivent.ir/events/nogam2 یا نشانی https://evend.com/events/nogam2 مراجعه نمایند.

منبع: همگردی

به "چهارمین جشنواره ملی صنایع خلاق با موضوع رویداد نوگام گردشگری در زاهدان آغاز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین جشنواره ملی صنایع خلاق با موضوع رویداد نوگام گردشگری در زاهدان آغاز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید