سریال و پخش خانگی

اگر امکان سفر رفتن نداشته باشید، به جای آن چه می کنید؟

دو عامل مهم وجود دارند که سدّ راه سفررفتن هستند و معمولا بین تمام آدم های دنیا مشترک اند: پول و زمان. امکان ندارد کسی بتواند کل روزهای سال را در سفر بگذراند. به هرحال پول از آسمان که نمی بارد. تازه اگر مشکل مالی هم نباشد، بالاخره وظایفی مثل کار، درس یا خانواده...

14 مرداد 1401

10 شخصیت دیزنی که شایسته یک داستان عاشقانه اند

همه ما شخصیت های بسیاری از دنیای دیزنی می شناسیم که داستان های شیرین عاشقانه دارند. در این مطلب 10 کاراکتر دیگر دیزنی را نام بردیم که شایسته یک قصه عاشقانه هستند.

27 تیر 1401

انیمیشن افسون؛ شرح تمام جزئیات ظریف و رازها از زبان کارگردان های فیلم

انیمیشن افسون دیزنی پر از جزئیات کوچک و ویژگی های خاصی است که می توانند به راحتی نادیده گرفته شوند. با این حال، کارگردانان این انیمیشن با سخاوت هر چه تمام تر، بسیاری از تئوری های هواداران فیلم را تایید کرده و یا بعضی از آن ها را رد کرده اند.

6 خرداد 1401

خسوف، قسمت هشتم

خبرنگارانـ قسمت هشتم سریال خسوف به کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی همایون اسعدیان روز آدینه 12 آذر ماه 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

28 فروردین 1401

ازدواج دوباره شقایق دهقان

خبرنگاران:تصویری از شقایق دهقان با حلقه ای در دستش مشاهده می کنید.

16 دی 1400

بازیگر گاندو: مردم از من می پرسند چطور مامور امنیتی شویم

فیلم نت نیوز/ یکی از بازیگران سریال گاندو می گوید بعد از پخش این مجموعه تلویزیونی که درباره پرونده های امنیتی است، عده ای به او پیغام می دهند که چگونه می توان مامور امنیتی شد.

23 مرداد 1400

مصوبه جدید از جهت حمایتی می تواند در شرایط کاری مستندسازان موثرباشد

تهران (پانا) - رضا مجلسی، مستندساز می گوید، مصوبه جدید از جهت حمایتی می تواند در شرایط کاری مستندسازان بسیار موثر موثرباشد.

24 خرداد 1400

سیاوش چراغی پور و مصائب کار در تولیدات تلویزیونی

سیاوس چراغی پور را قدیمی های تئاتر با بازی های خوبش خیلی خوب به یاد دارند، البته با من ترانه پانزده سال دارم و اولین نقش آفرینی اش روی پرده سینما رفت، بینندگان هم او را با بازی خوبش در باغچه مینو، حلقه سبز، لیسانسه ها، سال های دور از خانه، از یادها رفته،...

21 خرداد 1400

کدام سریال های در سال 99 بیشتر دیده شدند؟

نگاهی به سریال های فینالیست، نکات جالبی در خصوص سریال ها و فرایند فعالیت صدا و سیما را روشن می سازد که مردم کدام نوع سریال بیشتر دوست دارند.

12 اردیبهشت 1400

آشنایی ساده با سه شهر بیرجند، بروجرد و بجنورد

بیرجند، بروجرد و بجنورد سه شهر تاریخی و زیبای ایران به شمار می فرایند که همواره بسیاری از مسافران به دلیل شباهت آوایی نام آن ها، این سه شهر را با یکدیگر اشتباه می گیرند. بجنورد و بیرجند از شهرهای خطه خراسان ایران در شرق کشور به شمار می فرایند، درحالی که...

21 فروردین 1400

بازی بهنوش بختیاری و مهدی سلوکی در وجدان درد

بهنوش بختیاری و مهدی سلوکی در سریال نوروزی وجدان درد به تهیه نمایندگی مهران رسام و کارگردانی مجید پرکار، بازی می نمایند.

8 فروردین 1400

(ویدئو) جنجال هومن حاجی عبداللهی در شب های مافیا؛ حاجی عبداللهی شفاف سازی کرد

انتشار فیلمی از شب های مافیای بازیگران مشهور ایرانی که درآن زبان اشاره ناشنوایان را به تمسخر گرفته اند، جنجالی شد.

7 بهمن 1399

زندگی عجیب بردارزاده خسرو شکیبایی که 2 روز پیش درگذشت

زندگی عجیبی داشت؛ پر از مصایب غیر قابل تصور، ولی همین که روی صحنه می رفت، گویی تمام آن درد ها و رنج ها را فراموش می کرد. این جملات را علیرضا کوشک جلالی درباره کامیار شکیبایی می گوید. هنرمند جوانی از تبریز که روز 18 مهر ماه چشم از جهان فروبست.

26 آبان 1399

توضیحات مدیر گروه سریال سیما فیلم درباره زیرخاکی

مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم درباره سریال زیرخاکی گفت: از ابتدا برای فصل اول به همان شکل برنامه ریزی شده بود و شرایط پیش آمده ناشی از کرونا باعث توقف سریال در بخش اول نشد.

20 شهریور 1399

وان پلاس گفت 5 قابلیت جدید به رابط کاربری OxygenOS اضافه خواهد شد

وان پلاس در یک حرکت مشتری مدارانه گفت کاربران می توانند ایده های خود را از طریق پلتفرم IDEAS برای بهبود رابط کاربری OxygenOS به این شرکت ارسال کنند تا آن ها بتوانند هر آنچه را که امکان پذیر است به این رابط اضافه کنند. این شرکت در رابطه با پلتفرم جدید خود گفت:

15 تیر 1399