افزایش نگرانی دموکرات ها و جمهوریخواهان آمریکایی از روسیه

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد بیشتر جمهوریخواهان و دموکرات های آمریکایی، روسیه را تهدید بزرگی برای ایالات متحده ارزیابی می نمایند.

افزایش نگرانی دموکرات ها و جمهوریخواهان آمریکایی از روسیه

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ آوای چکاوک به نقل از هفته نامه نیوزویک، نظرسنجی نو مشترک موسسه پیرسون و مرکز تحقیقات روابط عمومی آسوشیتدپرس حاکی است بیشتر جمهوریخواهان و دموکرات های آمریکایی، روسیه را تهدید بزرگی برای ایالات متحده می دانند.

بر اساس این گزارش، نظرسنجی مذکور نشانگر اجماع کم سابقه جامعه آمریکا درباره تهدید روسیه است. این در حالی است که تنش ها بین مسکو و واشنگتن طی سال های اخیر به شدت رو به افزایش بوده است.

در این نظرسنجی 70 تا 79 درصد دموکرات ها اعلام کردند که روسیه را تهدیدی بزرگ می دانند. از هر 10 آمریکایی هم حداقل 9 نفر نگران هک شدن اطلاعات شخصی، موسسات اقتصادی، سازمان های دولتی یا بعضی از خدمات دولتی هستند. حدود دو سوم آنها گفته اند که از این مساله بسیار نگران هستند.

این نظرسنجی بعلاوه نشان می دهد حدود سه چهارم شرکت نمایندگان، روسیه و چین را تهدیدهای بزرگی علیه امنیت سایبری آمریکا ارزیابی می نمایند و حداقل نیمی از آنها ایران و نهادهای غیردولتی را هم تهدیدی علیه ایالات متحده می دانند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "افزایش نگرانی دموکرات ها و جمهوریخواهان آمریکایی از روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش نگرانی دموکرات ها و جمهوریخواهان آمریکایی از روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید