بازگشت مجدد محمدپور با وزنه زدن در تیم بهداد سلیمی، ذوب آهن پا پس می کشد؟

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، بهداد سلیمی با یک تیم تازه دوباره وارد لیگ برتر وزنه برداری شده است و سعید محمدپور را به نام یکی از اعضای تیم خود به خدمت گرفته است.

بازگشت مجدد محمدپور با وزنه زدن در تیم بهداد سلیمی، ذوب آهن پا پس می کشد؟

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، بهداد سلیمی قهرمان المپیک لندن، که در دو دوره قبلی لیگ برتر وزنه برداری تیمش را قهرمان کرده بود، برای سال 1400 با یک تیم تازه در لیگ حاضر می گردد. تیم فولادین ذوب آمل نام تیم بهداد سلیمی است و ترکیب تیمش هم برای حضور در لیگ برتر مشخص شده است.

نکته قابل توجه این است برخلاف دو سال گذشته، کیانوش رستمی در تیم بهداد سلیمی حضور ندارد و سعید محمد پور هم که از وزنه برداری خداحافظی کرده بود با شرکت در لیگ دوباره قدم به عرصه رقابت های وزنه برداری می گذارد.

اسامی وزنه برداران تیم فولادین ذوب آمل به شرح زیر است:

رضا ایرانمش و پیمان دهقانی (55 کیلوگرم)، مجید عسگری (61 کیلوگرم)، کیومرث مقدسی و جابر بهروزی (67 کیلوگرم)، میر مصطفی جوادی و مرتضی بیگلری (81 کیلوگرم)، محمد زارعی (89 کیلوگرم)، ایوب موسوی و محمد فتاحی (96 کیلوگرم)، سعید محمد پور (102 کیلوگرم)، کیا قدمی، امیر عزیزی و امیر محمد رحیمی (109 کیلوگرم)، آیت شریفی و همایون تیموری (109+ کیلوگرم).

نکته قابل توجه این است حسین توکلی هم سمت مدیر فنی این تیم را برعهده دارد.

سهراب مرادی با ذوب آهن است

ذوب آهن هم دوباره به لیگ وزنه برداری بازگشته است و هدایت این تیم برعهده علی جباری است. شاخص ترین وزنه بردار این تیم سهراب مرادی است.

البته حرف و حدیث هایی مبنی براینکه شاید ذوب آهن با تغییراتی که در هیات مدیره داشته بخواهد انصراف بدهد وجود دارد که البته وزنه برداران امیدوارند این اتفاق رخ ندهد چون جدا از اینکه وزنه بردارانی که با این تیم قرارداد بسته اند، سرخورده خواهند شد، نبود این تیم اندک هیجانی که در لیگ نه چندان حرفه ای وزنه برداری وجود دارد را هم از بین می برد.

اسامی وزنه بردارانی که با تیم ذوب آهن قرارداد بسته اند به شرح زیر است: رضا قاسمی، ابوالفضل جمعه پور، محمد نیری، مسعود چترایی، رضا بیرالوند، رضا دهدار، سهراب مرادی، امیر حقوقی، رسول معتمدی، محسن دادرس، علیرضا معینی و محمد حسین شریفی.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازگشت مجدد محمدپور با وزنه زدن در تیم بهداد سلیمی، ذوب آهن پا پس می کشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت مجدد محمدپور با وزنه زدن در تیم بهداد سلیمی، ذوب آهن پا پس می کشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید