بعد از اینکه یکی از کیسه های قطعات لگوی 350 دلاری جنگ های ستاره ای یک مشتری پیدا نشد، شرکت لگو پاسخ بسیار جالبی در پاسخ به درخواست او نوشت

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، برند و نفوذ یک شرکت، محصول فرهنگی یا شخصیت به سادگی به دست نمی آید و بایستی از این اعتبار مانند گلی در یک باغ، همیشه محافظت کرد. به عبارت دیگر این طور نیست که شما صاحب یک برند بشوید و بتوانید به حکم این اعتبار، پس از معروفیت هر رفتاری که خواستید انجام بدهید.

بعد از اینکه یکی از کیسه های قطعات لگوی 350 دلاری جنگ های ستاره ای یک مشتری پیدا نشد، شرکت لگو پاسخ بسیار جالبی در پاسخ به درخواست او نوشت

حتی نوع پاسخ ها و اینکه مشتری حس کند، پاسخ ماشینی به او داده نمی گردد و جواب ها دارای احساس و یک نوع زیرکی هستند هم مهم است.

به تازگی، اتفاق جدیدی افتاده که ذکرش در اینجا خالی از لطف نیست. داستان از این قرار است که شخصی به نام جان یک ست لگو خریده بود. او هوادار لگو و هم مجموعه فیلم های جنگ های ستاره ای بود، یک لگوی 3 هزار قطعه ای جنگ های ستاره ای تهیه نموده بود.

او و 4 فرزندش یک اتق کامل در خانه شان را تبدیل به اتاق بازی و اتاق سرهم کردن و مونتاژ لگوها نموده بودند.

لگویی که آنها انتخاب نموده بودند، لگوی ساده ای نبود. 350 دلار خرجش نموده بودند و راهنمای آن یک کتابچه 400 صفحه ای بود.

می توانید حدس بزنید که شور و هیجان زیبایی خانه را گرفته بود. اما بعد از ساعت ها کار با لگو، آنها متوجه شدند که یک جای کار می لنگد: یکی از کیسه های حاوی بعضی از قطعات در بسته نبود!

جان وقتی متوجه این مطلب شد که دو سوم لگو را تکمیل نموده بود. او می توانست به راه چاره برگرداندن لگو فکر کند. اما اگر این کار را می کرد، ست لگوی خاص او بعید بود که جای دیگری پیدا بگردد.

از سر نامیدی او به سایت لگو مراجعه کرد و مشکلش را برای مسئولان سایت نوشت. او تصور می کرد که حداکثر یک پاسخ اتوماتیک و پیش نویس اندکی تغییر داده شده یک پاسخ را دریافت کند.

او پاسخی که او گرفت بسیار جالب و گیکی بود:

جان عزیز! از اینکه با ما تماس گرفته اید و اطلاعاتتان را با ما در میان گذاشته اید، ممنونیم.

متاسفیم که شما کیسه شماره 14 ست لگوی Mos Eisley Cantina را گم نموده اید. این باید کار لرد ویدر باشد.

نترسید من هان سولو را استخدام نموده ام تا کیسه را به شما برگرداند. شماره سفارش شما … است و بسته ظرف 7 تا 12 روز دیگر به شما خواهد رسید (یا کمتر از 12 پارسک)

نیرو با تو باد.

به عبارت دیگر شرکت لگو، پوزش خواهی، مسئولیت شناسی و شاید از همه مهم تر اهمیت دادن به یک مشتری خاص که پیدا بود عاشق توامان لوگو جنگ های ستاره ای است را با یک پاسخ شخصی و با ادبیات ویژه، داده بود.

منبع: یک پزشک

به "بعد از اینکه یکی از کیسه های قطعات لگوی 350 دلاری جنگ های ستاره ای یک مشتری پیدا نشد، شرکت لگو پاسخ بسیار جالبی در پاسخ به درخواست او نوشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از اینکه یکی از کیسه های قطعات لگوی 350 دلاری جنگ های ستاره ای یک مشتری پیدا نشد، شرکت لگو پاسخ بسیار جالبی در پاسخ به درخواست او نوشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید