سینما

جستاری درباره لنگه کفش قرمز اثری از تانگ سولان

سرویس کودک و نوجوان خبرنگاران (ایبنا) - سولماز نصرآبادی، نویسنده؛ کتاب لنگه کفش قرمز در نوع خود، اثری قابل قبول برای مخاطب کودک است و توانسته پا را فراتر از کتاب های معمولی برای این رده سنی بگذارد. مخاطب کودک با خواندن این کتاب می تواند به صورت غیرمستقیم...

19 شهریور 1402

لوگوی تازه ال جی رونمایی شد

ال جی با هویت بصری تازه خود ظاهری پویا و جوان تر به برندش ارائه می نماید تا بتواند مشتریانی از سراسر دنیا را جذب کند.

24 فروردین 1402

ظاهر شدن انگشت مرگ در اعماق تاریکی!

برینکل، انگشت مرگی که هر چیزی را در کف اقیانوس لمس کند منجمد می نماید و منجر به مرگ گونه های بیشماری می گردد.

3 فروردین 1402

آیا کشف لیتیوم در ایران منجر به لغو تحریم ها و تغییر ژئوپلتیک منطقه می گردد؟

آیا لیتیوم عامل تهاجم و بی ثباتی سیاسی در منطقه غرب آسیا خواهد بود؟ آیا اتحادهای تازه و دیپلماسی معدنی بین کشورها شکل خواهد گرفت؟

24 اسفند 1401

قیمت اسب از پراید جلو زد! ، جدیدترین نرخ خرید و فروش اسب را ببینید

اسب سواری مدت هاست که یکی از تفریحات هیجان انگیز افراد پولدار به شمار میرود. اما جالب است بدانید که قیمت هر اسب با یک خودرو برابری می نماید.

8 اسفند 1401

پوشش خیلی متفاوت خانم بازیگر روی آنتن زنده!

نفیسه روشن، صبح امروز با پوشش محلی در برنامه خلیج فارس حضور پیدا کرد. در ادامه تیپ متفاوت این بازیگر را ملاحظه خواهید کرد.

1 بهمن 1401

آزمایشی که جهان را در بهت فرو برد

گجت نیوز نوشت: یک روانشناس اجتماعی به نام استنلی میلگرام تلاش کرد تا بفهمد وقتی که افراد بین اصرارهای یک شخص مسئول و قضاوت اخلاقی خودشان گیر می کنند چه واکنشی نشان می دهند.

8 آذر 1401

جادوگری ستاره پارک ژوراسیک در شرور

جف گلدبلوم ستاره پارک ژوراسیک در فیلم سینمایی شرور به کارگردانی جان .ام.چو در نقش جادوگر بازی خواهد نمود.

7 آبان 1401

اگر امکان سفر رفتن نداشته باشید، به جای آن چه می کنید؟

دو عامل مهم وجود دارند که سدّ راه سفررفتن هستند و معمولا بین تمام آدم های دنیا مشترک اند: پول و زمان. امکان ندارد کسی بتواند کل روزهای سال را در سفر بگذراند. به هرحال پول از آسمان که نمی بارد. تازه اگر مشکل مالی هم نباشد، بالاخره وظایفی مثل کار، درس یا خانواده...

14 مرداد 1401

آنالیز کامل گوشی سامسونگ A52s

سامسونگ سال هاست که با سری گلکسی A قدرتمند خود در بازار موبایل دنیا میدان داری می نماید. آنها شعار عالی برای همه است (Awsome is for everyone) خود را با طراحی های جالب و بدیع و بعلاوه ویژگی های کلی ارزشمند اثبات کردند و تجسم بخشیدند. گوشی سامسونگ A52s یک گوشی میان رده...

29 تیر 1401

10 شخصیت دیزنی که شایسته یک داستان عاشقانه اند

همه ما شخصیت های بسیاری از دنیای دیزنی می شناسیم که داستان های شیرین عاشقانه دارند. در این مطلب 10 کاراکتر دیگر دیزنی را نام بردیم که شایسته یک قصه عاشقانه هستند.

27 تیر 1401

شایعه علیه موقعیت مهدی که فرزند شهید همت تکذیب کرد

همسر شهید مهدی باکری شایعات منتشر شده از قول او علیه فیلم موقعیت مهدی را تکذیب کرد.

21 تیر 1401

همدردی اینستاگرامی ترانه علیدوستی با حادثه متروپل آبادان

ترانه علیدوستی که این روز ها برای نمایش فیلم برادران لیلا به کارگردانی سعید روستایی در هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن به سر می برد با بازنشر پست اینستاگرامی شهاب جعفرنژاد، کاریکاتوریست این تصور را به وجود آورد که از خودش بابت یاد نکردن از فاجعه فروریختن...

17 تیر 1401

شرط تحویل آپارتمان 150 متری در نیاوران به رضا رویگری

ایسنا نوشت: علیرضا غروی، مجری، بازیگر و فیلمساز می گوید در حال حاضر حاج مهدی عباسی نامی که یکی از مالکان بزرگ شمیران تهران است، به او گفته است در خیابان نیاوران یک آپارتمان 150 متری با تمام امکانات و چند پرستار آماده کرده است که رضا رویگری بیاید، فقط تنها.

7 تیر 1401

برترین رستوران ها و کافه های شیراز (قسمت دوم)

در طول دهه گذشته، رواج غذاهای حاضری در رژیم غذایی مردم ایران غیرقابل انکار است و هر روز بر تعداد رستوران های فست فود افزوده می گردد. در شهر شیراز نیز تعداد زیادی از این رستوران ها وجود دارند که اگر با ادامه ی این مقاله در خبرنگاران همراه شوید، به معرفی...

21 خرداد 1401

انیمیشن افسون؛ شرح تمام جزئیات ظریف و رازها از زبان کارگردان های فیلم

انیمیشن افسون دیزنی پر از جزئیات کوچک و ویژگی های خاصی است که می توانند به راحتی نادیده گرفته شوند. با این حال، کارگردانان این انیمیشن با سخاوت هر چه تمام تر، بسیاری از تئوری های هواداران فیلم را تایید کرده و یا بعضی از آن ها را رد کرده اند.

6 خرداد 1401

سانس های 1 و 2 برای منتقدان و اهالی رسانه

تهران (پانا) - فردا در نخستین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر، اکران 2 فیلم سینمایی در 4 سانس و نشست خبری این فیلم ها برگزار خواهد شد.

2 خرداد 1401

لحظه سقوط یک هلی کوپتر در شمال تگزاس آمریکا

یک هلی کوپتر در شمال تگزاس آمریکا سقوط می نماید و مردم از لحظه سقوط آن فیلم گرفته اند.

26 اردیبهشت 1401

خسوف، قسمت هشتم

خبرنگارانـ قسمت هشتم سریال خسوف به کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی همایون اسعدیان روز آدینه 12 آذر ماه 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

28 فروردین 1401

10 کار جذابی که باید در سفر به فیلپیپین انجام دهید

10. خرید در اس ام مگامال (SM Megamall)مرکز خرید اس ام مگامال در شهر ماندالویونگ (Mandaluyong) واقع شده است. این مرکز مجذوب کننده برای دوستداران خرید مانند بهشتی رویایی به نظر می رسد. فروشگاه های این مکان میزبان برخی از محبوب ترین برندهای جهانی هستند. همچنین برای سرگرمی...

15 بهمن 1400
تعداد: (60)