ترخیص بیش از 15 هزار خودروی توقیف شده

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا از ترخیص 15 هزار و 500 خودروی توقیفی از شروع طرح ترخیص خودروهای رسوبی اطلاع داد.

ترخیص بیش از 15 هزار خودروی توقیف شده

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ آوای چکاوک، به نقل از پایگاه خبری پلیس راهور، سرهنگ محمدباقر سلیمی گفت: در اجرای تدابیر سردار فرمانده نیروی انتظامی بعد از اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی، مقرر شد طرح ترخیص خودروهای رسوبی اجرا گردد.

وی ادامه داد: در طرح ترخیص موتورسیکلت های توقیفی 300 هزار دستگاه موتورسیکلت در کشور برطرف توقیف شده است، و در ادامه این فرایند تدبیری شد که طرح ترخیص خودروهای توقیفی را در دستور کار قرار دهیم، از همین رو دستورالعملی تدوین شده و تسهیلات در نظر گرفته شده است.

رییس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا در مورد اجرای طرح ترخیص خودروهای رسوبی بیان نمود : در این طرح که از 18 خرداد آغاز شده و تا 18 مرداد به مدت دو ماه اجرایی خواهد شد تا به امروز تعداد 15هزار و پانصد دستگاه خودروی رسوبی ترخیص شده است.

سرهنگ سیلمی در ادامه با اشاره به ویژگی و تسهیلات طرح ترخیص خودروهای رسوبی اذعان داشت: بخگرددگی دو برابری جرائم رانندگی، امکان تقسیط جرائم رانندگی به مدت یکسال، محاسبه پارکینگ بر مبنای تعرفه سال 94 از جمله تسهیلاتی است که در این طرح در نظر گرفته شده است. بعلاوه امکان ترخیص خودروهایی که فاقد بیمه نامه و معاینه فنی بوده اند هم فراهم شده است. این فرصت با اخذ تعهد از مالکان خودروها داده شده است.

رییس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا توضیح داد: پیش بینی ما این است که به جز خودروهایی که دارای پفراینده های حقوقی هستند و یا در اثر تصادفات شدید و حریق از حیظ انتفاع خارج شده و امکان استفاده ندارد و در سن فرسودگی هستند، برای 45 درصد خودروها امکان ترخیص وجود دارد.

وی در انتها اعلام نمود: در اطلاع رسانی هم که اجرا شده پلیس راهور با استفاده از سامانه ها برای بیش از 80 هزار نفر از مالکانی که شماره تماس خود را در سامانه به روز رسانی نموده بودند پیامک ارسال نموده است تا بتوانند از این فرصت استفاده نمایند و خواهش ما از مالکان این است که از این فرصت استفاده نمایند تا بتوانند وسایل نقلیه خود را با کمترین تشریفات و تسهیلات گسترده ای که پیش بینی شده است ترخیص نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ترخیص بیش از 15 هزار خودروی توقیف شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترخیص بیش از 15 هزار خودروی توقیف شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید