خبرنگاران دستگیری عامل رعب و وحشت در اسفراین و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، بجنورد- خبرنگاران- فرمانده انتظامی اسفراین گفت: فردی که در یکی از داروخانه های سطح شهر اسفراین موجب رعب و وحشت شهروندان شده بود، دستگیر شد.

خبرنگاران دستگیری عامل رعب و وحشت در اسفراین و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید یگانه پور روز سه شنبه گفت: در آنالیز های صورت گرفته معین شد متهم موردنظر دارای چندین مورد سابقه شرارت، خرید و فروش مواد مخدر بوده است.

وی اضافه نمود: در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

هتاک فضای مجازی در دام پلیس

فرمانده انتظامی اسفراین همچنین گفت: هتاک فضای مجازی که اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز علیه مسئولان و نظام در بستر فضای مجازی نموده شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مجید یگانه پور اضافه نمود: در آنالیز های بعمل آمده معین شد متهم دارای سوابق متعدد کیفری بوده و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردید.

کشف 35 تن پیاز احتکار شده در بجنورد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 35 تن پیاز احتکار شده در بجنورد اطلاع داد و گفت: در بازرسی صورت گرفته از سه انبار، مقدار 35 تن پیاز احتکار شده که در سامانه جامع انبارها ثبت و اعلام نشده اند، کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمد غلامی با بیان اینکه در همین رابطه سه نفر متهم نیز دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند گفت: متهمان برای انجام مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی استان معرفی گردیدند.

فیلم مستند رباط های تاریخی استا فراوری می گردد

فیلمی مستند با هدف معرفی و آشنایی با راه ها و رباط های تاریخی استات فراوری می گردد.

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: این پروژه در مرحله پژوهش واقع شده است و پس ازآن مرحله فیلم برداری خود را شروع می نماید.

محسن عباسی گفت: شواهد، سفرنامه ها و مستندات تاریخی از راه ها و رباط های خراسان شمالی که در جهت جاده ابریشم واقع شده است در این مستند به نمایش گذاشته می گردد.

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی اضافه نمود: مستند راه ها و رباط های استان به تهیه کنندگی پیغام مهنانی و کارگردانی ایمان بدری فراوری می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دستگیری عامل رعب و وحشت در اسفراین و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگیری عامل رعب و وحشت در اسفراین و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید