خبرنگاران سیدی: 130 میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارم

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، تهران- خبرنگاران- مربی سابق دروازه بانان پرسپولیس، گفت: 130 میلیون طلب دارم و مسوولان باشگاه قول مساعد برای پردخت این مبلغ به من داده اند.

خبرنگاران سیدی: 130 میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارم

مسعود سیدی که امروز (یکشنبه) برای نحوه دریافت مطالباتش در باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود در جمع وبلاگ آوای چکاوک، شرح داد: بعد از چهار ماه که درگیر بیماری کرونا بودیم، امروز شرایط فراهم شد برای دریافت مطالبات خود، مطالبات مذاکره کنیم. 130 میلیون از 400 میلیون قراردادم مانده است. به گونه ای قرارداد بستیم تا زمانی که در تیم کار می کنیم، دریافتی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: با مسوولان باشگاه در ارتباط هستیم و می خواهیم محبت آمیز کار پیش برود و در شان باشگاه و من نیست که شکایتی داشته باشیم. با علی رغبتی عضو هیات مدیره صحبت کردم و سپاسگزارم که پاسخگو است و ما را در پرداختی های خردادماه قرار داده است.

این مربی در خصوص جدایی از پرسپولیس، عنوان کرد: 21 دی ماه افشین پیروانی با من تماس گرفت و خیلی محبت آمیز صحبت کردیم و جدا شدم. به نظر باشگاه احترام گذاشتم و هیچ مسئله ای نبود. فوتبال حرفه ای همین است و ما مربیان، خانه به دوش هستیم. البته معتقدم مربی باید زمان داشته باشد تا فلسفه ارائه دهد.

سیدی در خصوص جدایی علیرضا بیرانوند، گفت: در چند سال اخیر بیرانوند ارتباط خوبی با من داشته است. فکر می کنم تصمیم خوبی گرفت، هرچند برای بازی کردن در کشورهای صاحب سبک فوتبال راستا دشواری خواهد داشت. او حتی می تواند به لیگ های بزرگ تر هم برود.

وی در خصوص رادوشوویچ، عنوان کرد: بنظرم او قابلیت خود را در سال های اخیر اثبات کرده و پذیرفت دروازه بان دوم باشد، اما او همیشه آماده است. با این حال معتقدم تیم نیاز به 2 دروازه بان خوب دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سیدی: 130 میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سیدی: 130 میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید