طلبکار 9 سال قبل پرسپولیس به صدا درآمد، دستیار علی دایی پیگیر طلب 13 هزار دلاری از سرخپوشان شد

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، در زمان همکاری ام با علی دایی در راه آهن و صبا بارها برای دریافت این طلب به مدیران سابق این باشگاه مراجعه نموده و این موضوع را پیگیری کردم اما هیچ کدام از وعده های آنها عملی نشد.

طلبکار 9 سال قبل پرسپولیس به صدا درآمد، دستیار علی دایی پیگیر طلب 13 هزار دلاری از سرخپوشان شد

یکی از مربیان سابق پرسپولیس به دلیل طلب قدیمی اش به وسیله فیفا پیگیر دریافت پول خود است.

طلبکار 9 سال قبل پرسپولیس به صدا درآمد/ دستیار علی دایی پیگیر طلب 13 هزار دلاری از سرخپوشان شد

ژلکو میاچ در گفت و گو با فارس، درباره میزان مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس گفت: این طلب به قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی سال 90 مربوط می گردد که من در آن موقع دستیار علی دایی در این تیم بودم. پس از فزونی مقابل ملوان طبق بندی که در قرارداد من با پرسپولیس داشتم قرار بود 13 هزار دلار به من پرداخت گردد که این اتفاق رخ نداد.

وی اضافه نمود: در زمان همکاری ام با علی دایی در راه آهن و صبا بارها برای دریافت این طلب به مدیران سابق این باشگاه مراجعه نموده و این موضوع را پیگیری کردم اما هیچ کدام از وعده های آنها عملی نشد.

دستیار علی دایی در تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا تا به امروز برای دریافت طلب خود به فیفا مراجعه نموده است، مطرح کرد: این پرونده خیلی قدیمی است و در حال حاضر هم دریافت این طلب را از فیفا پیگیری می کنم.

میاچ درباره اینکه آیا تا به امروز تماسی با مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس برای دریافت طلب خود انجام داده است، شرح داد: شناختی از آنها ندارم و تا به امروز صحبتی هم با آنها نداشته ام اما سعی دارم به وسیله امیرحسین وثوقی، نماینده و مترجم خودم در ایران با آنها ارتباط بگیرم تا زودتر بتوانم به طلب خود برسم.

وی ادامه داد: من در تیم ملی ایران با تومیسلاو ایویچ و در تیم های پرسپولیس، راه آهن، صبا و نفت تهران با علی دایی همکاری نموده ام و تجربه حضور در ایران برای من بسیار رضایت بخش بود. امیدوارم بتوانم بار دیگر در فوتبال ایران فعالیت کنم. در این 4-3 سال به دلیل بیماری قلبی مشکلاتی داشتم و امیدوارم سال آینده ویروس کرونا هم از بین برود تا بتوانم بار دیگر به ایران بیایم و در لیگ برتر فعالیت کنم.

این مربی کروات توضیح داد: از دوران همکاری با علی دایی خاطرات خیلی خوبی دارم و اکنون که در آمادگی کامل هستم، امیدوارم بار دیگر شرایطی پیش بیاید تا بتوانم در کنار این چهره عظیم و بین المللی فوتبال دنیا کار کنم.

منبع: عصر ایران

به "طلبکار 9 سال قبل پرسپولیس به صدا درآمد، دستیار علی دایی پیگیر طلب 13 هزار دلاری از سرخپوشان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلبکار 9 سال قبل پرسپولیس به صدا درآمد، دستیار علی دایی پیگیر طلب 13 هزار دلاری از سرخپوشان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید