خبرنگاران پلمب 2 کارگاه شیرینیپزی متخلف در خرمآباد

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: 2 کارگاه بزرگ شیرینی پزی شهرستان خرم آباد به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی، پلمب و به مراجع قضایی معرفی شدند.

خبرنگاران پلمب 2 کارگاه شیرینیپزی متخلف در خرمآباد

حمید القاصی مهر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ آوای چکاوک بیان نمود: در بازدیدهای اجرا شده از قنادی و کارگاه های شیرینی پزی خرم آباد، 2 واحد بزرگ و شناخته شده به دلیل استفاده از مواد تاریخ مصرف گذشته و فاسد پلمب و موظف به پرداخت جریمه شدند.

وی با بیان اینکه اقلام مصرفی کشف شده در این کارگاه ها معدوم شده است گفت: یکی از این کارگاه ها به پرداخت 320 میلیون تومان و دیگری نیز به پرداخت 150 میلیون تومان جریمه شد.

القاصی مهر همچنین با اشاره به کنترل قیمت گوشت مرغ در بازار لرستان و گشت و نظارت های اجرا شده در این راستا بیان نمود: روزهای گذشته گرانی قیمت مرغ به عنوان یک معضل در سطح کشور مطرح شد که نرخ این ماده غذایی در استان نسبت به متوسط کشوری کمتر بود.

وی گفت: تمامی کشتارگاه ها، مرغداری ها و خرده فروشی های استان تحت نظارت و بازرسی قرار گرفتند و مکلف به عرضه مرغ به قیمت مصوب جهاد کشاورزی شدند.

القاصی مهر عنوان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در لرستان 22 هزار و 500 تومان است و عرضه با نرخ بالاتر از این مبلغ گرانفروشی و تخلف محسوب می شود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پلمب 2 کارگاه شیرینیپزی متخلف در خرمآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلمب 2 کارگاه شیرینیپزی متخلف در خرمآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید