در ازمیر به کدام رستوران ها برویم؟

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، رستوران های ازمیر

ازمیر مقصدی محبوب برای گردشگری و از بزرگ ترین شهرهای ترکیه است. این شهر با موقعیت خوبی که دارد جایی عالی برای فعالیت های صنعتی و تجاری است و از طرفی مثل دیگر شهرهای ترکیه شلوغ نیست و سکوت و آرامشی لذت بخش دارد. در رستوران های ازمیر انواع غذاهای دریایی، سنتی و دسرها سرو می گردد و از آن جایی که شهر در نزدیکی دریا واقع شده است رستوران دریایی زیادی دارد پس یکی از برترین مقاصد برای امتحان غذاهای دریایی است. می خواهیم تعدادی از رستوران های ازمیر را معرفی کنیم، در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید.

در ازمیر به کدام رستوران ها برویم؟

رستوران آکینین یری | Akinin Yeri

این رستوران در نزدیکی مرکز شهر ازمیر است و آن دست رستوران هایی است که باید حتما رفتن به آن را در فهرست برنامه های خودتان قرار دهید. در جهت رسیدن به این رستوران منظره ها مجذوب نماینده ساحل و طبیعت انتظارتان را می کشد که تماشای آن ها احساسی از آرامش را به شما هدیه می دهد. با باز کردن منو با انواع و اقسام غذاهای دریایی روبرو می شوید که آنقدر تنوع زیادی دارند که انتخاب را کمی برایتان سخت می نمایند. با توجه به صیدهای تازه ای که به بازار آورده می شود منوی این رستوران هم دستخوش تغییراتی می شود. با اینکه این رستوران گاهی پر از مشتری است ولی پیشخدمتان تمام سعی خود را به کار می گیرند تا خدماتی سریع و بدون عیب و نقص را ارائه دهند.

رستوران دنیز | Deniz

یک رستوران خوب و کامل که بر روی غذاهای دریایی تمرکز دارد و موقعیت مکانی اش درست در مرکز ازمیر است. تاسیس این رستوران به سال 1981 برمی شود ولی توانسته بعد از گذشت این همه سال همچنان از برترین رستوران ها باشد. با اینکه این رستوران شیک و مجلل است ولی در آن اصلا حوصله تان سر نمی رود و با حال و هوای شادی که دارد به هیچ وجه احساس خستگی نمی کنید. این رستوران چشم اندازهای مجذوب نمایندهی از دریای اژه دارد و همین ویژگی یکی از مهمترین فاکتورها برای محبوب شدنش است. پیشنهاد می کنیم حوالی شب را برای رفتن به این رستوران در نظر بگیرید چون چشم اندازهای دم غروب آن هیچ وقت از یادتان نمی رود. قبل از اینکه غذاهای دریایی خوشمزه را امتحان کنید با انواع و اقسام مزه ها و نان های محلی از شما پذیرایی می شود.

کافه La Cigale

یک کافه متفاوت که در آن خبری از غذاهای محلی ترکی نیست! با اینکه اینجا به رستوران فرانسوی معروف است اما غذاهای بین المللی دیگری از نقاط مختلف جهان هم دارد. در نگاه اول دکوراسیون متفاوت این رستوران نظرتان را جلب می نماید؛ نور پردازی های مجذوب نمایندهی در گوشه و مکار رستوران به کار رفته که حال و هوای خاصی را برایش رقم زده است. منو پر است از غذاهای فرانسوی، پاستاهای ایتالیایی و حتی غذاهای چینی! علت محبوب بودن این رستوران به غیر از دکوراسیون متفاوت، غذاهای بین المللی و همینطور قرار گرفتن آن در کنار جاذبه های گردشگری این شهر است.

رستوران ماورا | Mavra

قرار گیری این رستوران در کنار دو خیابان شلوغ باعث می شود که گاهی در میان شلوغی ها گم شود اما پیشنهاد می کنیم که به هیچ وجه این رستوران را از دست ندهید. غذا خوردن در اینجا آنقدر تجربه ای منحصربفرد است که می ارزد برایش وقت بگذارید و هزینه کنید. قبل از اینکه غذای اصلی برایتان آورده شود با انواع مزه های خوشمزه از شما پذیرایی می شود. رستوران منوی متنوعی دارد؛ غذاهای دریایی دوست دارید یا غذاهای گوشتی؟ پیشنهاد می کنیم غذاهای خاص دریای آن را امتحان کنید چون یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این رستوران هستند.

کافه Reyhan Pastanesi

یک کافه دوست داشتنی و تماشایی که در آن خبری از منو نیست و فقط می توانید کیک، شیرینی ها و اسنک هایی که در ویترین هست را سفارش دهید. اگر در پی جایی آرام برای خوردن صبحانه و یا ناهار می شد این کافه می تواند انتخاب مناسبی باشد. این فقط اسنک های خوشمزه این رستوران نیست که آن را تا این حد محبوب نموده بلکه دکور خاص آن هم حتما نظرتان را جلب می نماید. اگر عاشق شیرینی جات باشد از طعم کیک ها، تارت ها و کوکی های این کافه که به زیباترین شکل ممکن تزئین شده اند غافلگیر می شوید. البته اگر رژیم دارید و چندان در پی کیک و شیرینی نیستید هم نگران نباشید چون می توانید به سراغ دسرهایی بروید که چندان شیرین نیستند و رژیمی ترند.

رستوران پیزریا وندیک | Pizzeria Venedik

با اینکه پیتزا یک غذای ترکی به حساب نمی آید ولی در این رستوران آنقدر خلاقانه تغییر و تحولات اساسی بر روی پیتزاها انجام می شود که درست مثل غذاهای محلی می شوند. در این رستوران پیتزا در ترکیب با طعم ها و مزه های ترکی تبدیل به یک غذای تازه شده که نمونه آن را در هیچ رستوران دیگری پیدا نمی کنید. در اینجا به غیر از پیتزاهای خلاقانه پیتزاهای کلاسیک هم هست که می توانید آن ها را امتحان کنید. نظرتان با پیتزاهای دریایی چیست؟

رستوران Tavaci Recap Usta

در ازمیر تا دلتان بخواهد رستوران های غذاهای دریایی پیدا می شود پس فرصت را غنیمت بشمارید و تازه ترین و برترین غذاهای دریایی را امتحان کنید. اما شاید بعد از چند روز از غذاهای دریایی خسته شدید در این صورت سری به رستوران تاواسی بزنید اینجا پر از غذاهای ترکی و محلی ست. نظرتان با کوفته قلقلی و کباب چیست؟ این رستوران بیشتر از همه به کباب های برشته اش معروف است، کباب هایی که با نان ها محلی تازه و خوشمزه سرو می شوند. حتی در ماه های گرم سال که آب و هوا خوب و فرح بخش است می توانید به فضای باز رستوران بروید و عصری به یاد ماندنی را بگذرانید.

منبع: الی گشت

به "در ازمیر به کدام رستوران ها برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در ازمیر به کدام رستوران ها برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید