رونمایی از تلویزیون 46 میلیارد تومانی

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، ال جی از تلویزیون تازه 325 اینچی خود تحت اسم DirectView LED رونمایی کرد.

رونمایی از تلویزیون 46 میلیارد تومانی

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه مالی وبلاگ آوای چکاوک، ال جی از تلویزیون نو 325 اینچی خود تحت اسم DirectView LED پرده برداشت. این تلویزیون مبتنی بر همان مفهوم اصلی به کارگیری میلیون ها LED (از2 تا 33 میلیون) به منظور ایجاد تصویری کامل در ابعاد و اشکال دلخواه ساخته شده است.

فزونی این محصول در مقایسه با The Wall سامسونگ در این است که می توان آن را در میزان هایی تنظیم کرد که برای تلویزیون شرکت رقیب قابل دستیابی نیست. به عبارتی دیگر، می توان آن را در ابعاد 81اینچی تا 325اینچی تنظیم و انتخاب کرد.

می توان محتواها را با کیفیت 8K مشاهده کرد که دراین صورت، از 33 میلیون دیود این تلویزیون استفاده می گردد. اما امکان تماشای ویدئوها با کیفیت 4K و حتی 2K هم برای کاربران فراهم شده است. یک کنترلر مبتنی بر WebOS هم برای کنترل عملکردهای این تلویزیون هوشمند طراحی شده است.

هنوز قیمت مشخصی برای این محصول در نظر گرفته نشده است اما آنطور که پیداست و به نظر می رسد این محصول قیمتی حدود 1.7 میلیون دلاری خواهد داشت که با محاسبه آن با دلار آزاد قیمتی حدود 46 میلیاردی خواهد داشت.

البته این نکته حائز اهمیت است که شرکت ال جی به همکاری خود با ایران سرانجام داده است ولی محتمل است که این محصول به کشور وارد گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رونمایی از تلویزیون 46 میلیارد تومانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از تلویزیون 46 میلیارد تومانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید