قرنطینه خبرنگاران شرکت کننده در اجلاس کنگره چین مردم رعایت نکنند، قرنطینه اعلام می کنم

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، خبرنگاران چینی که قرار است اجلاس های کنگره ملی و کنفرانس مشورت سیاسی خلق چین را پوشش دهند به طور دسته جمعی قرنطینه می شوند.

قرنطینه خبرنگاران شرکت کننده در اجلاس کنگره چین مردم رعایت نکنند، قرنطینه اعلام می کنم

روزنامه گلوبال تایمز با استناد به اطلاعیه ای که در مورد نحوه پوشش خبری این اجلاس ها منتشر شده، آورده است: این وبلاگ آوای چکاوک روز 15 می (25 اردیبهشت) ابتدا آزمایش کرونا می دهند و پس از آن به طور جمعی قرنطینه می شوند.

قرار است اجلاس های کنگره و کنفرانس مشورت سیاسی خلق چین پس از یک تعویق طولانی مدت روز 22 می (یکم خرداد) شروع بکار کند.

بر اساس این اطلاعیه این اجلاس ها که همه ساله روزهای 3 و 5 مارس (12 و 15 اسفند 1398) شروع می شد و دو هفته به طول می انجامید امسال کوتاه تر شده است اجلاس کنفرانس مشورتی 6 روز و نیم و نشست کنگره هم 7 روزه برگزار می شود.

در سال های قبل چند هزار خبرنگار خارجی و داخلی این اجلاس ها را پوشش می دادند اما امسال فقط 300 خبرنگار داخلی برای پوشش اجلاس ها شرکت می کنند در مورد وبلاگ آوای چکاوک خارجی نیز اطلاعات زیادی در دست نیست.

قرار است مصاحبه هایی که در جریان این اجلاس ها با وزرا و کنندگان انجام می شود، به صورت ویدیویی انجام شود، وبلاگ آوای چکاوک، کنندگان کنگره و مسئولان دیگر با خودروهای مجزا و با فاصله گذاری اجتماعی به محل اجلاس ها انتقال داده می شوند.

گزارش کار دولت، گزارش بودجه سال های 2019 و 2020 میلادی و شماری از گزارش های دادستانی و دادگاه عالی خلق و نهادهای ذی ربط دیگر در این اجلاس ها مورد بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "قرنطینه خبرنگاران شرکت کننده در اجلاس کنگره چین مردم رعایت نکنند، قرنطینه اعلام می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه خبرنگاران شرکت کننده در اجلاس کنگره چین مردم رعایت نکنند، قرنطینه اعلام می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید