ویژگی های 5 iPad Air لورفت!

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، هنگامی که اپل، آی پد ایر 2020 نسل چهارم را با ویژگی های منحصر به فرد ارائه کرد، آتشی در بازار تبلت ها روشن کرد. این دستگاه به وسیله تراشه A14 Bionic، تراشه ای که آیفون 12 را اجرا می نماید، تامین می گردد. اکنون شایعاتی در مورد مشخصات نسل پنجم آیپد ایر (2022) منتشر شده است.

ویژگی های 5 iPad Air لورفت!

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، طبق اطلاعات منتشر شده، این آیپد دارای دوربین جلوی FaceTime بهبود یافته با پشتیبانی از Center Stage خواهد بود. این دوربین دارای قابلیت یادگیری ماشینی می باشد؛ زمانی که از دوربین جلویی این آیپد که دارای زاویه دید فوق العاده می باشد، برای برنامه هایی مانند FaceTime استفاده می کنید، مهم نیست شخصی که مقابل دوربین است چقدر به اطراف منحرف میگردد و روبروی دوربین قرار می گیرد. ویژگی تازه دوربین این آیپد سبب می گردد تا تصویر شما در کادر باقی بماند.

به گفته وب سایت ماکوتاکار، نسل پنجم آیپد ایر در بهار سال جاری در کنار آیفون SE 3 رونمایی خواهد شد.آی پد ایر (2022) از تراشه A15 Bionic، همان تراشه به کار رفته در آیفون 13 بهره می برد. دوربین FaceTime آن یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی دارای چهار LED با قابلیت True Tone می باشد. این تبلت از 5G پشتیبانی می نماید. Macotakara بعلاوه اشاره می نماید که مشخصات آن مشابه آیپد مینی نسل ششم خواهد بود.

بعلاوه انتظار داریم نسل پنجم آی پد ایر دارای همان صفحه نمایش 10.9 اینچی نسل چهارم 2020، یک اسکنر اثر انگشت Touch ID با دکمه پاور، یک دوربین تکی در پشت،پورت USB-C و امکان پشتیبانی از قلم دوم باشد. به لطف صفحه لمسی این آیپد، کاربر می تواند نوک مداد اپل را بدون اینکه آن را پایین بیاورد، تغییر دهد. قیمت آیپد ایر فعلی (نسخه Wi-Fi با 64 گیگابایت فضای ذخیره) از 599 دلار آغاز می گردد. در مورد قیمت آی پد ایر 2022 اطلاعاتی منتشر نشده است.

منبع: phonearena

منبع: فرارو

به "ویژگی های 5 iPad Air لورفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های 5 iPad Air لورفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید