رندر ها و مشخصات گوشی ریلمی C31 فاش شد

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، شرکت ریلمی جزء آن شرکت هایی است که غالبا گوشی های خوبی را با قیمت مناسب راهی بازار می نماید. این شرکت چینی میخواهد به زودی یک گوشی میان رده با نام ریلمی C31 رونمایی کند که تا به امروز در سایت های صدور گواهینامه های زیادی ظاهر شده است. به همین دلیل باید اشاره کنیم که این گوشی نو سری C ریلمی در وب سایت صدور گواهینامه NBTC دیده شده و بعلاوه گواهینامه FCC را هم دریافت نموده است. علاوه بر این ها، افشاگری به نام SnoopyTech، رندر های این گوشی هوشمند را منتشر نموده که اطلاعاتی در خصوص طراحی آن به ما می دهد. در ادامه به آنالیز دقیق تر مشخصات و تصاویر ریلمی C31 خواهیم پرداخت.

رندر ها و مشخصات گوشی ریلمی C31 فاش شد

بر اساس تصاویر منتشر شده می توان گفت که این گوشی هوشمند میان رده نو ریلمی در دو رنگ خاکستری و سبز در اختیار کاربران قرار می گیرد. در پنل جلویی این گوشی هوشمند یک دوربین سلفی در ناچ قطره ای نمایشگر آن تعبیه شده است. بعلاوه رندر های ریلمی C31 حاکی از آن هستند که این گوشی در قسمت پایینی پنل نمایشگر آن حاشیه ی ضخیمی دارد. در پنل پشتی این گوشی نو یک ماژول دوربین مستطیلی شکل در گوشه سمت راست آن واقع شده است که بسیار شبیه به ماژول گوشی ریلمی C35 است. با این حال گفته می گردد که دوربین اصلی این سیستم سه گانه را یک سنسور 13 مگاپیکسلی تشکیل می دهد.

باید خاطر نشان کنیم که طبق تصاویر منتسب به ریلمی C31، پنل پشتی آن از لبه های منحنی شکلی بهره می برد. گفته می گردد که این گوشی هوشمند از حسگر اثر انگشت ادغام شده با کلید پاور پشتیبانی می نماید و دکمه های کم و زیاد کردن صدا نیز در سمت چپ این گوشی هوشمند به چشم می خورد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در وب سایت صدور گواهینامه FCC، این گوشی هوشمند از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت به عنوان منبع تغذیه خود استفاده می نماید که با شارژر 10 واتی انرژی مجدد خود را به دست می آورد.

گفته می گردد که سیستم عامل اندروید 11 روی این گوشی نو ریلمی به صورت پیش فرض نصب شده و رابط کاربری Realme UI 2.0 را هم اجرا می نماید. ما انتظار داریم که این گوشی هوشمند با یک نمایشگر 6.5 اینچی در اختیار کاربران قرار گیرد و بعلاوه از تراشه Unisoc به عنوان قلب تپنده احتمالی این گوشی یاد می گردد. احتمالا در روز های آینده خبر های بیشتر و دقیق تری از مشخصات فنی ریلمی C31 در رسانه های خبری منتشر می گردد.

بد نیست برای یادآوری بگوییم که شرکت ریلمی هفته پیش از دو گوشی نو خود یعنی ریلمی 9 و ریلمی 9 SE رونمایی کرد که هر دو از ویژگی های مجذوب کننده و قیمت مناسب بهره می برد. ریلمی 9 از نمایشگر 6.5 اینچی با رفرش ریت 90 هرتز و رزولوشن 1080 در 2400 بهره می برد. حداکثر روشنایی آن به 600 نیت می رسد.

قلب تپنده این گوشی چیپست 6 نانومتری دایمنسیتی 810 است که نسبت به اسنپدراگون 778G مدل SE حرف کمتری برای گفتن دارد. در پنل پشتی ریلمی 9 مانند SE شاهد دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین های ماکرو و تشخیص عمق هستیم. برای عکس های سلفی هم کاربران می توانند از دوربین 16 مگاپیکسلی آن بهره ببرند و تماس های ویدیویی هم انجام دهند.

منبع: Mysmartprice

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندر ها و مشخصات گوشی ریلمی C31 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر ها و مشخصات گوشی ریلمی C31 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید