انتها مسابقات شطرنج آنلاین آموزش عالی با معرفی نفرات برتر

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، مسابقات همگانی شطرنج آنلاین دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در دو بخش زنان و مردان با معرفی نفرات برتر به انتها رسید.

انتها مسابقات شطرنج آنلاین آموزش عالی با معرفی نفرات برتر

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، مسابقه همگانی شطرنج آنلاین دانشگاه های منطقه ها ده گانه، در دو بخش جداگانه (زنان و مردان) به میزبانی دانشگاه تهران در ماده بلیتس (برق آسا) برگزار گردید و تعداد 362 دانشجو از 71 دانشگاه کشور شرکت داشتند که رکورد جدیدی در برگزاری مسابقات این رشته محسوب می گردد.

در این دوره از مسابقات مشارکت و تقابل شطرنج بازان مبتدی با بازیکنان شاخص رقم خورد و در بخش مردان 230 نفر از 52 دانشگاه و در بخش زنان 132 نفراز 71 دانشگاه شرکت کردند که در خاتمه نفرات برتر در دو بخش زنان و مردان عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش زنان وصال حامدی نیا از دانشگاه فردوسی مشهد رتبه اول، کیمیا مجیدی از دانشگاه نوشیروانی بابل رتبه دوم و یگانه خورشیدی از دانشگاه سمنان رتبه سوم این دوره از مسابقات را به دست آوردند و در بخش مردان هم به ترتیب مرتضی امیرخانلو از پردیس امام علی رشت، ساسان علی بابایی از دانشگاه بوعلی سینا و حسین گنجعلی از دانشگاه تهران پیروز به کسب مقام اول تا سوم شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انتها مسابقات شطرنج آنلاین آموزش عالی با معرفی نفرات برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها مسابقات شطرنج آنلاین آموزش عالی با معرفی نفرات برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید