پس از گفتگوی تلفنی با یحیی گل محمدی؛ محمد انصاری در پرسپولیس ماندنی شد خبرنگاران

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، به نظر می رسد در تماس تلفنی که بین گل محمدی و محمد انصاری برقرار شده، گل محمدی به انصاری اطمینان خاطر داده در نیم فصل دوم به او و تمامی شاگردانش نیاز دارد.

پس از گفتگوی تلفنی با یحیی گل محمدی؛ محمد انصاری در پرسپولیس ماندنی شد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آوای چکاوک، دیروز محمد انصاری در دو مقطع در ساختمان باشگاه پرسپولیس حضور یافت. یک بار صبح و قبل از برگزاری تمرین پرسپولیس و یک بار هم عصر دیروز که جلسه اش به درازا کشید و بعد از 4 ساعت ساختمان باشگاه را ترک کرد. انصاری پس از خروج از باشگاه گفت تصمیم نهایی اش را پس از جمع بندی صحبت ها با جعفر سمیعی، امروز خواهد گرفت.

در همان جلسه دیشب، سمیعی و شکوری به صورت مفصل به انصاری تاکید کردند تیم به او نیاز دارد و باید بماند اما انصاری با توجه به اتفاقاتی که در نیم فصل رخ داد تاکید کرد گل محمدی تصمیم گیرنده است و اگر سرمربی به او نیاز ندارد بهتر است به جای نیمکت نشینی فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند.

همین مسائل باعث شد جلسه به امروز موکول شود. به همین دلیل محمد انصاری صبح امروز به ساختمان باشگاه رفت و در تمرین تیم هم شرکت نکرد. پس از پایان تمرین بود که سمیعی به انصاری گفت کادر فنی به او نیاز دارد و شخص یحیی حاضر به جدایی او نیست. سمیعی برای اینکه انصاری کاملا اطمینان خاطر پیدا کند تماسی هم بین گل محمدی و انصاری برقرار کرد و در این تماس تلفنی بود که گل محمدی به انصاری به صراحت گفت به او از نظر فنی و اخلاقی اعتقاد دارد.

یحیی گل محمدی در این تماس تلفنی به انصاری گفت: ما در نیم فصل دوم شرایط بسیار سخت تری داریم و باید در 3 جام بجنگیم. به همین خاطر من و تیم به وجود تو و تک تک بچه ها نیاز داریم. حالا که این همه سختی را تحمل کردی و بعد از مصدومیت به شرایط خوبی رسیدی نباید از جدایی حرف بزنی و به رفتن فکر کنی.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پس از گفتگوی تلفنی با یحیی گل محمدی؛ محمد انصاری در پرسپولیس ماندنی شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پس از گفتگوی تلفنی با یحیی گل محمدی؛ محمد انصاری در پرسپولیس ماندنی شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید