کوچکترین شهر دنیا با عرض 30 متر و جمعیت 30 نفر!

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، در شهر هوم که نامش در کتاب رکورد های گینس ثبت شده تنها دو خیابان با حدود سه ردیف خانه وجود دارد.

کوچکترین شهر دنیا با عرض 30 متر و جمعیت 30 نفر!

به گزارش العین فارسی، هوم که از نظر اداری در شهر Buzet، در بخش مرکزی ایستریا، در شمال غربی کرواسی واقع شده است، تنها 100 متر طول و 30 متر عرض دارد و با وجود اینکه از نظر مقدار شبیه به یک روستا است، اما به عنوان یک شهر طبقه بندی می شود.

قدمت این شهر به قرن یازدهم برمی شود و دارای یک برج قرن شانزدهمی و یک کلیسای قرن نوزدهمی به همراه ردیف هایی از خانه ها است.

به گزارش روزنامه بریتانیایی سان، افسانه های شهر حاکی از آنند که وقتی غول ها دره رودخانه مرنا را در همان نزدیکی ساختند، از سنگ های به جای مانده برای ساختن شهر استفاده کردند و وقتی سنگ ها تمام شد، نتوانستند آن را بزرگ تر نمایند.

این شهر به نام شهر ترافل نیز شناخته می شود، قارچ وحشی فصلی که پس از بارش باران در عمق 5 تا 15 سانتی متری زمین در طبیعت رشد می نماید و به عنوان خوراکی استفاده می شود.

اگر در ماه اکتبر به این شهر سفر کنید، می توانید جشنواره محلی گراپا را تجربه کنید. اگر روز 11 ژوئن از آن بازدید کنید، می توانید شاهد رای سالانه برای انتخاب شهردار باشید. بر اساس سنت، فقط مردان حق رای دارند و باید با نوشتن آن ها روی قاشق چوبی رای خود را به صندوق بیندازند.

گردشگرانی که از این مکان تماشا کردند آن را یک نقطه جادویی توصیف می نمایند. اگر تمایل به اقامت در آن دارید، می توانید یکی از خانه ها را برای استراحت در شهر رزرو کنید.

قیمت اتاق های خصوصی آن از حدود 33 پوند در شب آغاز می شود، یک واحد کامل نیز قیمتش از 88 پوند آغاز می شود. اگر در پی تجمل بیشتر هستید، می توانید با قیمت 440 پوند در مجلل ترین ویلای شهر با یک استخر بی نهایت خصوصی اقامت کنید.

منبع: فرارو

به "کوچکترین شهر دنیا با عرض 30 متر و جمعیت 30 نفر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچکترین شهر دنیا با عرض 30 متر و جمعیت 30 نفر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید