گیوی: برادران گرایی آماده حضور در رقابت های قهرمانی دنیا هستند

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، مربی برادران گرایی گفت: مصدومیت رضا گرایی بهبود یافته و علی گرایی هم با شرایط روحی بهتری کار را برای حضور در جهانی 2021 دنبال می نماید.

گیوی: برادران گرایی آماده حضور در رقابت های قهرمانی دنیا هستند

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، رحیم گیوی مربی ادواری حاضر در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص شرایط اردونشینان در آستانه اعزام به رقابت های جهانی 2021 نروژ اظهار کرد: شرایط تیم خوب است، بعد از المپیک 3 اردو داشتیم، اردوی اول به خاطر اینکه بیشتر بچه های المپیکی در ترکیب جهانی بودند، به ریکاوری اختصاص یافت. در اردوی دوم فشار نسبی به تیم وارد شد و الان اردوی آخر ماست که به پیپرینگ اختصاص دارد. شرایط خوبی داریم، بیشتر بچه ها جوانند، با توجه به چرخه و مسابقاتی که پشت سر گذاشتند، تجربه کسب کردند، بعضی هم جوان و کم تجربه اند اما باانگیزه هستند.

مربی محمدعلی و محمدرضا گرایی در خصوص شرایط دو برادر شیرازی به برنامه دایره طلایی گفت: محمدرضا یک اندازه آسیب دیدگی داشت که با فیزیوتراپی حل شد. مشکل وزنی ندارد. بیشتر حریفانش را می شناسد و آنها را بررسی کردیم.ان شاءالله مثل المپیک برترین نتیجه را می گیرد. محمدعلی به خاطر باخت و شرایط المپیکی که پشت سر گذاشت از نظر روحی و روانی تا مدت ها به هم ریخته بود اما اکنون شکر خدا بهتر است. من امیدوارم هم برادران گرایی و هم سایر بچه ها روی سکوی جهانی بروند.

این مربی شیرازی در پایان تاکید نمود: محمد بنا راه بردن را خوب به بچه ها یاد داده و همه باانگیزه هستند، ما یک قهرمان المپیک در رشته فرنگی داریم و این برای روحیه همه بچه ها عالی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گیوی: برادران گرایی آماده حضور در رقابت های قهرمانی دنیا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیوی: برادران گرایی آماده حضور در رقابت های قهرمانی دنیا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید