افتتاح بیمارستان سینا زرند به وسیله ارتباط ویدئوکنفرانس با حضور رئیس جمهور

به گزارش وبلاگ آوای چکاوک، در ارتباط ویدئوکنفرانس با رئیس جمهور باشگاه پیشکسوتان فرهنگی استان و بیمارستان سینا زرند افتتاح شد.

افتتاح بیمارستان سینا زرند به وسیله ارتباط ویدئوکنفرانس با حضور رئیس جمهور

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ آوای چکاوک، در ارتباط ویدئوکنفرانس با رئیس جمهور از کرمان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و از زرند با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مدیران؛ باشگاه پیشکسوتان فرهنگی استان و بیمارستان سینا زرند افتتاح شد.

ساخت این بیمارستان از مصوبات سفر دولت دهم به کرمان بود و قرار بود با توجه به موقعیت شهرستان زرند در مدت کوتاهی ساخته و افتتاح گردد، اما این اتفاق علی رغم وعده های متعدد مسئولان تا به امروز به دلایل مختلف محقق نشده و این در حالی است که پس از زلزله مهرماه 95، ساختمان قدیمی این بیمارستان به دلیل عدم استحکام بنا تعطیل و در بیمارستان تامین اجتماعی ادغام شد.

علی صادق زاده فرماندار زرند اظهار کرد: کلنگ احداث بیمارستان سینا زرند در سال 87 به زمین زده شد و دارای زیرزمین، همکف و 4 طبقه است و دارای بخش های اورژانس، دیالیز، رادیولوژی، آزمایشگاه، زایشگاه، اطاق عمل، آی سی یو، سی سی یو، ان آی سی یو (نوزادان)، اطفال، داخلی، جراحی، درمانگاه و داروخانه است که با تجهیز وسایل پزشکی به روز در روز های آینده افتتاح خواهد شد.

وی توضیح داد: تنها بیمارستان 146 تختخوابی دولتی سینا شهرستان زرند در فضایی به مساحت 20هزار متر مربع و با زیربنا 13هزار 500 متر مربع با هزینه 350میلیارد تومان احداث شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "افتتاح بیمارستان سینا زرند به وسیله ارتباط ویدئوکنفرانس با حضور رئیس جمهور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح بیمارستان سینا زرند به وسیله ارتباط ویدئوکنفرانس با حضور رئیس جمهور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید